بازیگر تئاتر دفاع مقدس:

ایفای نقش در حوزه دفاع مقدس ادای دینم به شهداست

بازیگر تئاتر دفاع مقدس گفت: ایفای نقش‌های متفاوت در آثار مربوط به دفاع مقدس ادای دین من به عنوان یک بازیگر به شهدا و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۵۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ - 21August 2017
ایفای نقش در حوزه دفاع مقدس ادای دینم به شهداء است«مهناز سبزیچی» بازیگر تئاتر دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به مدت زمان فعالیت خود در عرصه تئاتر اظهار داشت: من نزدیک به 14 سال است که در عرصه تئاتر و نمایش فعالیت می‌کنم که در این بازه زمانی بیشتر آثاری که در آنها حضور داشتم و به ایفای نقش پرداختم آثار ارزشی بوده‌اند.

وی افزود: در این زمان که به عنوان یکی از هنرمندان استان مرکزی در این عرصه حضور  یافته‌ام، تمامی نقش‌ها و کاراکترهایی را که ایفاگر آنها بوده‌ام دوست داشتم و سعی کردم که با همه توانایی و علاقه خود روی صحنه و در مقابل چشم مخاطب حاضر شوم.

بازیگر تئاتر دفاع مقدس تصریح کرد: تم اصلی اثر «می شنوی؟ داره منو صدا می زنه» که به نویسندگی و کارگردانی بهمن پارسا آرا تهیه شده اثری دفاع مقدسی است که به احوالات یک خانواده شهید بعد از گذر 30 سال از اتمام جنگ تحمیلی می پردازد.

سبزیچی با اشاره به نقش های مربوط به این اثر گفت: من در این نمایش یک ساعته ایفاگر نقش‌های همسر شهید، مادر شهید و منشی دفتر بنیاد شهید هستم.

وی ادامه داد: برکت ویژه این اثر مزین شدن آن به نام پر مهر و برکت امام هشتم (ع) و همینطور شهدای دفاع مقدس است که توانسته اثرگذاری مطلوب را در مخاطب داشته باشد.

بازیگر تئاتر دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بی شک دریافت جوایز مختلف برای این اثر ارزشی همان نگاه خود شهدا بر آثار این چنینی است و ما نیز به عنوان هنرمندان با فعالیت در این عرصه می‌توانیم دین خودمان را به ایثار و از خودگذشتگی آنها نشان دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها