نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمنان از افزایش روزافزون اقتدار ملت ایران در هراسند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه نگرانی آمریکا از اقتدار فزاینده جمهوری اسلامی ایران یک موضوع آشکار است که بارها مقامات آمریکایی در این مورد ابراز نگرانی کرده‌اند، گفت: دشمنان برای دست یافتن به نقشه‌های شوم خویش از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ - 21August 2017
دشمنان از افزایش روزافزون اقتدار ملت ایران در هراسندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، مراسم وداع با پیکر مطهر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس، شامگاه یک‌شنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم همزمان با مراسم گرامیداشت شهدای حماسه پاوه در مسجدالنبی (ص) طاق‌بستان شهر کرمانشاه برگزار شد.

آیت‌الله شیخ مصطفی علما در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) اظهار داشت: امروز اقتدار ایران اسلامی در تمام جهان بر همگان آشکار شده است و مسیر انقلاب همواره باید با اقتدار و سلامت ادامه یابد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نگرانی و عصبانیت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از پیشرفت‌های ایران اسلامی و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح کشورمان، ادامه داد: دشمنان افزایش روزافزون اقتدار ملت ایران را بر نمی‌تابند و به‌ دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و برای دست یافتن به نقشه‌های شوم خویش از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند.

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع)،‌ ادامه داد: همه ما وظیفه داریم راه و روش امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار بدهیم و با تمام وجود از ارزش‌های اسلامی و اهداف انقلاب دفاع کنیم و برای غلبه بر دشمنان و دسیسه‌های شوم آنان با توکل بر خداوند پیش برویم و بدانیم پیروزی بر دشمنان یک وعده الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه نگرانی آمریکا از اقتدار فزاینده جمهوری اسلامی ایران یک موضوع آشکار است که بارها مقامات آمریکایی در این مورد ابراز نگرانی کرده‌اند، گفت: هوشیاری رهبر معظم انقلاب برای هدایت مردم در حوادث و اوقات مختلف و شناخت توطئه‌های شوم دشمنان یک نعمت الهی است و مردم با اطاعت از ولی‌فقیه پشتیبان نظام اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تکیه بر توان داخلی، ایستادگی در مقابل ظلم، حفظ ارزش‌ها و دفاع از اعتقادات را دستور دینی و شیوه زندگی اولیای الهی بیان کرد و متذکر شد: امروز مشاهده می‌کنیم در سوریه شهید حججی‌ها با صلابت، ایستادگی می‌کنند و این اقتدار ایران اسلامی به برکت اسلام و آموزه‌های اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار