سردبیر جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

تولید بیش از هزار محتوای رسانه‌ای توسط خبرنگاران راهیان نور

علی حسنی‌پور با اشاره به فعالیت‌های خبرنگاران طرح رسانه‌ای شهید رهبر، از تولید بیش از هزار محتوای رسانه‌ای توسط خبرنگاران این طرح خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ - 21August 2017
تولید بیش از هزار محتوای رسانه‌ای توسط خبرنگاران راهیان نور

«علی حسنی‌پور» سردبیر جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در گفت‎‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به عنوان پدیده رسانه‌‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با هدف تامین محتوای رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب، پوشش مناسب رویداد‌های راهیان نور و حمایت از حضور اصحاب رسانه در یادمان‌های دفاع مقدس از سال 91 به صورت منسجم و با رویکرد جدید تربیت خبرنگار راهیان نور، فعالیت خود را در ستاد مرکزی راهیان نور کشور شروع کرده است.

وی گفت: در ایام اوج حضور زائران راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس خادمین خبرنگار به صورت افتخاری طی چند دوره در یادمان و نقاط اسکان کاروان‌ها مستقر می‌شوند و اقدام به پوشش اخبار و انعکاس رویدادهای مختلف حضور مردم در سرزمین نور می‌کنند.

سردبیر جهاد رسانه‌ای شهید رهبر درباره بازخوردهای این حرکت رسانه‌ای بیان کرد: نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در طول ایام اوج راهیان نور پوشش و انعکاس مطلوب اخبار این حماسه‌ عظیم فرهنگی است که توسط پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور منتشر می‌شود.

حسنی پور افزود: خادمین شهدا در طول سال با این مرکز در ارتباط هستند و مطالب و تولیدات رسانه‌ای خود را جهت انتشار ارسال می‌کنند. مطالب سایت در قالب‌های مختلف از جمله اخبار راهیان نور، بخش چند رسانه‌ای، سبک زندگی شهدا، راوی، فرهنگی، مقاومت در سایت منتشر می‌شوند.

وی ادامه داد: در ایام راهیان نور غرب و شمال غرب کشور بیش از 1000 مطلب تولیدی در قالب خبر و عکس توسط خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر که در یادمان‌ها مستقر شده‌اند تولید شده است. از اهداف مهم جهاد رسانه‌ای شهید رهبر تربیت خبرنگار، عکاس، تدوینگر، طراح و... است که در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور بتوانند منعکس کننده‌ خوبی برای این وقایع باشند.

سردبیر جهاد رسانه‌ای شهید رهبر گفت: امسال با فعالیت شبانه‌روزی خادمان شهدا در حوزه رسانه، اخبار راهیان نور در صدر خبرهای فرهنگی کشور و پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور، منبع و مرجع اخبار و رویدادهای این حرکت عظیم و اثربخش فرهنگی قرار گرفت.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها