در واکنش به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی؛

کره‌شمالی: اقدامات واشنگتن موجب نابودی سریع‌تر آمریکا می‎شود

رسانه‌های کره شمالی در واکنش به آغاز رزمایش مشترک آمریکا و کره شمالی هشدار دادند که این اقدامات موجب نابودی سریعتر ایالات متحده می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ - 21August 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از سی‌ان‌ان، کره شمالی در واکنش به رزمایش مشترک آمریکا و کره شمالی، نسبت به انجام حملات بی‌رحمانه هشدار داد.

کره جنوبی و آمریکا از امروز دوشنبه یکی از بزرگترین رزمایش‌های نظامی خود را با مشارکت 17 هزار و 500 نظامی آمریکایی و 50 هزار نظامی کره‌ای آغاز کرده‌اند که تا 31 اوت (۹ شهریور) ادامه خواهد داشت.

کره شمالی که پیشتر نیز نسبت به انجام این تمرین نظامی اعتراض کرده بود، بار دیگر با صدور بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی این کشور منتشر کرده، یادآور شد که آمریکا و هم پیمان منطقه‌ای این کشور یعنی کره جنوبی با برگزاری این رزمایش، شبه جزیره کره را به سمت فاجعه‌ای هدایت می‌کنند که ممکن است از کنترل خارج شود.

«رودونگ سینمون» ارگان حزب حاکم کره شمالی هم اعلام کرد که این رزمایش مشترک آشکارترین نشانه خصومت کاخ سفید و سئول علیه کره شمالی است.

در گزارش رسانه‌های رسمی کره شمالی هشدار داده شده است که چنانچه آمریکا به رغم هشدارهای مکرر پیونگ یانگ، کره شمالی را با مساله هسته‌ای تهدید کند، موجب نابودی سریعتر خود خواهد شد.
 
کره شمالی همچنین تاکید کرد که ارتش این کشور در هر لحظه می‌تواند ایالات متحده آمریکا را هدف بگیرد و هیچ یک از مناطق اصلی این کشور از حمله نیروهای توانمند نظامی ارتش خلق در امان نخواهند بود.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار