مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

شهدا در طول تاریخ حقیقت اسلام ناب را به عالم نشان می‌دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: شهدا در طول تاریخ حقیقت اسلام ناب را به عالم نشان می‌دهند و ما به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۲۵۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ - 21August 2017

شهدا در طول تاریخ حقیقت اسلام ناب را به عالم نشان می‌دهندبه گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی،‌ حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم بزرگداشت شهید «محسن حججی» و شهدای مدافع حرم و میثاق با شهدای گمنام، با اشاره به اینکه کاری که شهید فهمیده انجام داد در تاریخ ماندگار شد، اظهار داشت: شهادت تبدیل به فرهنگ شده و اگر چه شهدای مدافع حرم غریبانه جان می‌دهند اما کارهای بزرگی می‌کنند.

وی گفت: صحنه‌هایی که در سوریه و عراق اتفاق می‌افتد و نحوه شهادت مدافعان حرم قابل بیان و به تصویر کشیدن نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار جهانی تمام تلاش خود را می‌کند تا حقیقت اسلام ناب به جهانیان ارائه نشود، بیان داشت: شهدا در طول تاریخ حقیقت اسلام ناب را به عالم نشان می‌دهند و ما به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دل و زبان و عمل انسان با معرفت و شناخت خدایی می‌شود، ادامه داد: شناخت امام آسان نیست و یکی از رسالت‌های ائمه اطهار (ع) معرفی خودشان به جامعه است تا مردم بدانند زندگی خود را با امام جامعه هماهنگ کنند و عقب و یا جلوتر حرکت نکنند.

نوفرستی با بیان اینکه معرفت و شناخت است که دل و زبان و عمل انسان را خدایی می‌کند، تصریح کرد: شهدا امامشان را می‌شناسند و با ولی جامعه پیوند می‌خورند و امروز این فرصت فراهم شده تا حقیقت اسلام ناب را به جهان معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها