نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رای بالای مجلس به وزرای دفاع و اطلاعات نشان از اهمیت حوزه‌های دفاعی و امنیتی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رای بالا و قاطع نمایندگان به وزرای دفاع و اطلاعات را نشان از اهمیت حوزه‌های دفاعی و امنیتی و توجه مجلس به این حوزه‌ها دانست.
کد خبر: ۲۵۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 21August 2017
رای بالا مجلس به وزرای دفاع و اطلاعات نشان از اهمیت حوزه‌های دفاعی و امنیتی است
«سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص رای قاطع نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رای قاطع و بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی دفاع، نشانگر این است که مجلس از حوزه دفاعی عدول نمی‌کند؛ چرا که این حوزه، حوزه مهم و راهبردی است.
 
وی افزود: مجلس شورای اسلامی انتظار دارد که وزیر دفاع و همکارانش تمام تلاش خود را برای تقویت حوزه دفاعی به کار گیرند و این مهم مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت، دولت و نمایندگان مجلس است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: کشوری که از سوی کشورهای دیگر تهدید می‌شود باید از توان دفاعی بالایی برخوردار باشد تا هر تهدیدی را در نطفه خفه کند.
 
وی اضافه کرد: وقتی آمریکایی‌ها از تریبون‌های رسمی خود ایران را تهدید می‌کنند، ما باید از آمادگی دفاعی کاملی برخوردار باشیم.
 
نقوی حسینی در خصوص رای اعتماد بالای نمایندگان مجلس به وزیر اطلاعات نیز گفت: گروهک‌های تروریستی و تکفیری‌ تهدیدات بسیاری را متوجه امنیت جمهوری اسلامی ایران ساخته‌اند و دشمنان به خصوص عربستان سعودی به حمایت از این تروریست‌ها می‌پردازند.
 
وی خاطرنشان کرد: لذا با توجه به اهمیت بالای امنیت، نمایندگان رای بالایی به وزیر پیشنهادی اطلاعات دادند و انتظار نمایندگان مجلس این است که وزارت اطلاعات همچون گذشته تمام توان خود را برای برقراری امنیت کشور به کار گیرد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: افتخار ما این است که کشور ایران در بین کشورهای منطقه و در بین آتش و دودی که در منطقه برپا شده، امن است.
 
روز گذشته در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، امیر حاتمی با 261 رای موافق که بالاترین رای در بین وزرا را کسب کرد، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد. همچنین حجت الاسلام و المسلمین علوی که در دولت یازدهم عهده‌دار وزارت اطلاعات بود با 252 رای موافق توانست در سمت خود باقی بماند.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار