سه شهید مدافع حرم فاطمیون در شهر ری تشییع شدند

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید مدافع حرم، از رزمندگان لشکر فاطمیون، ساعتی پیش از میدان شهر ری تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور مسئولین، مردم و خانواده این شهیدان والامقام برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ - 21August 2017
1
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکر مطهر شهیدان «سیدمصطفی شاه حسینی»، «اسدالله زواری» و «محمد فقیری» ساعت ۱۰:۱۵ وارد میدان شهر ری شد و جمعیت حاضر با شعار «یاحسین» و «لبیک یا زینب» از این شهیدان استقبال کردند.

سپس پیکر این شهیدان والامقام بر روی دستان حاضرین به طرف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشییع و از سمت بازار قدیم شهر ری وارد حرم مطهر شد.

در جریان مراسم تشییع، کسبه بازار قدیم شهر ری با تعطیل کردن کسب و کار خود و خاموش کردن چراغ مغازه‌هایشان به این شهیدان والامقام ادای احترام کردند.

پیکر مطهر شهیدان «سیدمصطفی شاه حسینی»، «اسدالله زواری» و «محمد فقیری» پس از طواف در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حضرت امامزاده حمزه و امامزاده طاهر (ع) و پس از اقامه نماز میت به گلزار شهدای تهران (قطعه ۵۰ بهشت زهرا) جهت خاکسپاری انتقال یافت.

این سه شهید لشکر فاطمیون از همرزمان شهید محسن حججی بودند که اخیرا در سوریه در راه مبارزه با تکفیری‌ها و دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها