کارکنان فعال اداره کل حفظ آثار خوزستان تجلیل شدند

طی جلسه‌ای که در سالن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، از کارکنان فعال این اداره کل تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۲۵۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ - 21August 2017
تجلیل از پرسنل فعال اداره کل حفظ آثار خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، طی جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) در سالن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، از کارکنان فعال این اداره کل تجلیل بعمل آمد.
 
سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  در جلسه اظهار داشت: به لطف پروردگار و همت شما عزیزان و طبق برآوردی که حاصل شد مطلع شدیم که بیش از 93 درصد کل مصوبات یکسال گذشته این اداره کل محقق و منتج به نتیجه‌گیری شده که جا دارد به همین بهانه از همه مدیریت ها و کارکنان خدوم این مجموعه تشکر کنم و به رسم ادب از چند پرسنل فعال که موفقیت‌های چشمگیری در این روند و آمار داشتند تجلیل شود.
 
وی ادامه داد: هر چند که همه ما معتقدیم که اجرت کارما با شهداست اما نیاز است که از این طریق از شما تقدیر شود تا ان‌شاءلله عزم شما برای ادامه رسالت خطیرتان دوچندان شود.
 
در پایان جلسه نیز مدیریت ها و کارکنان واحدهای مختلف اظهارنظر خود را در باب انجام وظایف محوله‌شان به سمع و نظر حضار رساندند و لوح سپاس و هدایای خود را نیز از مدیرکل دریافت کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها