مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

دستاوردهای دفاع مقدس باید به درستی به نسل جوان منتقل شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای مهمی برای کشورمان داشت، گفت: دستاوردهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فناوری هشت سال دفاع مقدس باید به درستی به نسل جوان منتقل شود.
کد خبر: ۲۵۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 21August 2017

تقارن و همزمانی مناسبت های مهم مذهبی و ملی در هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیردبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار «محسن تیموری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات و برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چهار مناسبت مهم مذهبی و ملی (دهه اول محرم، هفته دفاع مقدس، هفته احیای امر به معروف و بازگشایی مدارس) مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و جلوگیری از موازی‌کاری برنامه‌هاست. 

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای مهمی برای کشورمان داشت، افزود: ضروری است در طول هفته دفاع مقدس دستاوردهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فناوری هشت سال دفاع مقدس باید به درستی به نسل جوان بیان شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به ایثارگری و جانفشانی رزمندگان در مبارزه با دشمن بعثی گفت: اگر این ایثارگری و جانفشانی‌ها نبود اکنون شاهد این آرامش و آسایش در سرتاسر کشور اسلامی نبودیم.

سردار تیموری با بیان اینکه کمیت و کیفیت برنامه‌های ادارات و سازمان‌ها باید مورد لحاظ قرار گیرد، بیان داشت: در اجرای برنامه‌ها باید تفکیک نیز صورت پذیرد و برخی از برنامه‌های خاص هر دستگاه به صورت مجزا برگزار شده و مردمی شدن برنامه‌ها و مراسمات نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار