با وجود رطوبت 87 درصدی هوا صورت گرفت؛

استقبال پرشور از 10 شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر

مردم ولایتمدار بوشهر با وجود رطوبت 87 درصدی هوا، در فرودگاه بین‌المللی این استان از 10 شهید دوران دفاع مقدس استقبال کردند.
کد خبر: ۲۵۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ - 21August 2017
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، پیش از ظهر امروز دوشنبه پیکر مطهر 10 شهید دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولان استان بوشهر بر سر و دست مردم ولایتمدار و شهید پرور بوشهر تشییع شد.

مردم ولایتمدار بوشهر با وجود رطوبت 87 درصدی جمع فراوانی از اقشار مختلف مردمی پیش از ظهر امروز در فرودگاه بین‌المللی این استان تجمع کردند تا در مراسم ورود 10 شهید دوران دفاع مقدس شرکت کنند.

از این تعداد، دو شهید دارای نام و نشان و 8 شهید نیز گمنام هستند که یکی از این شهدای گمنام روز سه‌شنبه از ساعت 7 صبح از سه راه دانشگاه خلیج فارس تا بوستان شغاب تشییع و در این بوستان به خاک سپرده می‌شود.

دو شهید که مشخصات آنها اعلام شده، بعد از مراسم‌های وداع در شهرستان های دیر و دشتستان با حضور مردمی خاکسپاری خواهند شد.

این دو شهید اعلام شده به نام شهید «رضا زیراهی» سال 65 در منطقه عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید طی این چند سال غریب بوده که سرانجام مشخص شد. این شهید متولد سال‌ 47 در روستای‌ درودگاه از توابع شهرستان دشستان است که بعد از گذراندن مقطع تحصیلی و راهنمایی و پس از شروع جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

شهید مهدي اندرواژ فرزند غلام‌حسين در خانواده‌اي متعهد و متدين در شهرستان دير به دنیا آمد. وی سرانجام در تاريخ 65/10/4 در منطقه‌ عملياتي «ام‌الرصاص» هنگام عمليات کربلاي 4 سرمست از شميم شهادت و نسيم وصل جانان شربت شهادت نوشيد و به خيل عاشقان الله پيوست.

مراسم وداع با شهدا نیز بعد از ظهر امروز از ساعت 19 در حسینیه عاشقان ثارالله انجام می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار