برگزاری اولین یادواره شهدای گمنام بخش «نوک‌آباد» شهرستان خاش

نخستین یادواره شهدای گمنام بخش «نوک‌آباد» شهرستان خاش با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور در این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ - 21August 2017
اولین یادواره شهدای گمنام بخش نوک آباد شهرستان خاش با ورود 2 شهید گمنامبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، اولین یادواره شهدای گمنام بخش «نوک‌آباد» شهرستان خاش به یاد شهید مدافع حرم «محسن حججی» و ورود پرخیر و برکت دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز (دوشنبه) با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور شهر نوک‌آباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده سپاه شهرستان خاش در حاشیه این یادواره بیان کرد: هر آنچه امروز داریم و نفس می‌کشیم و اگر راه میرویم و اگر عزتمداریم و اگر در خانه و کاشانه آسایش داریم، مدیون خون این شهدا هستیم. باید قدر بدانیم، چون شهدا برابر آیه صریح قرآن زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند پس آنان زنده‌اند و ما را هم می‌بینند و نظاره‌گر احوال ما نیز خواهند بود و در روز آخرت شفاعت‌کننده هستند.

حجت‌الاسلام «غلامحسین دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم گفت: امروز شهرستان خاش معطر شده به بوی خوش پیکر مطهر ۲ شهید گمنام، شهیدانی که به فرمان رهبرشان لبیک گفتند، شهیدانی که در راه اسلام خالصانه و خاشعانه خدمت کردند و به برکت خون همین شهداست که کشور ما مستقل و قدرتمند است.

«محمداکبر چاکرزهی» فرماندار شهرستان خاش در ادامه مراسم گفت: در شرایط که کشوربه حضور این جوانان کم سن و سال نیاز داشت آنها با جان و دل در دوران دفاع مقدس پابه عرصه حضور گذاشتند و با نثار خونشان باعث حفظ انقلاب و دست آوردهای آن شدند و اکنون همین شهدا که گمنام به دیار و سرزمین‌های خود باز می‌گردند، باعث شور و شعف و شوق انقلابی بین جوانان می‌شوند که جوانانی همچون شهید حججی‌ها و عشوری‌ها برای حفظ تمامیت ارضی و پاسداشت خون همین شهدا و حفظ اسلام ناب محمدی به میدان نبرد با دشمنان اسلام و ایران بروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار