بعد از ظهر امروز؛

سردار فضلی با دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر دیدار کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز (دوشنبه 30 مرداد) با دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۵۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ - 21August 2017
سردار فضلی با دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر دیدار کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار «یعقوب سلیمانی» با آیت الله «کاظم صدیقی» دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
آیت الله صدیقی در این دیدار اظهار داشت: جریان غدیر بیانگر جریان ایمان و عدالت است؛ علاوه بر این غدیر مقابله با انحرافات، کجی‌ها، کاستی‌ها و پلیدی‌هاست.
 
وی افزود: فداکاری‌هایی که در انقلاب و دفاع مقدس نصیب شما شد بیانگر این است که شما پاسدار این انقلاب و ارزش‌ها هستید. غدیر پشتوانه و ریشه انقلاب اسلامی است، لذا اگر این را زنده نگاه دارید، انقلاب را حفظ کردید و اگر کم رنگ شود انقلاب از بین رفته خواهد بود.
 
آیت الله صدیقی گفت: نیروهای مسلح کشورمان صاحب موشک هستند و دشمن هم از این احساس خطر می‌کند، چون حالت بازدارندگی دارد اما پیروزی در جنگ فرهنگی مهم‌تر از پیروزی در عرصه نظامی است.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت‌هایی که در بازسازی واقعه غدیر داشتید در این موفقیت‌های حاصله نباید متوقف بمانید و باید جبهه‌های بیشتری را فتح کنید.
 
سردار فضلی نیز اظهار داشت: سال 89 که برای اولین بار واقعه غدیر بازسازی شد، شاهد اجرای آن در 70 نقطه در کشور بودیم و به دلیل استقبالی که از این مراسم شد، سال بعد در 100 نقطه و در سال بعد از آن نیز در 123 نقطه اجرا شد و در سال گذشته نیز این مراسم در نجف اشرف و دمشق با استقبال خوبی اجرا شد. 
 
«حسین ظریف منش» مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر نیز در این دیدار بیان داشت: امروز هجمه‌ای که علیه دین انجام می‌شود، بسیار گسترده است، به نحوی که اگر در گذشته نگران شبهه‌ها در محیط‌های دانشجویی بودیم امروز به دلیل شبهه افکنی‌های بسیاری که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای صورت می‌گیرد، کودکان در معرض این شبهات قرار گرفته‌اند و این حرکتی بسیار خطرناک است.
 
وی خاطرنشان کرد: امسال برای دهه ولایت که از عید قربان تا عید غدیر است، برنامه‌های متعددی پیش بینی کرده‌ایم که از جمله می‌توان به همایش 500 نفری غدیرشناسی در شیراز، همایشی با حضور اعضای جامعه المصطفی و مبلغین غدیر، کارگاه دو روزه پاسخ به شبهات ویژه روحانیون ناجا اشاره کرد.
 
ظریف منش اضافه کرد: همچنین به حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج نیز پیشنهاد دادیم تا در دهه ولایت حلقه‌های صالحین درباره غدیر و امامت بحث کنند. امسال 20 برنامه اصلی نیز داریم که یکی از آن‌ها تجلیل از سادات شهید و مدافعین حرم است و علاوه بر این 10 همایش غدیر شناسی نیز پیش بینی شده که برگزار می‌شود. 
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار