تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در زاهدان

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور با شکوه مردم مومن و ولایی زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۲۵۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ - 22August 2017
تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در زاهدانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی زاهدان تشییع و در مجتمع مسکونی شهید محمدزاده سپاه خاکسپاری شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان گفت: پیکر پاک و مطهر 15 شهید گمنام دفاع مقدس 29 مرداد ماه برای تشییع و خاکسپاری وارد زاهدان شد.

سرهنگ پاسدار «دهقان» افزود: امروز همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر بنجار شهرستان زابل، یک شهید در بخش قرقری شهرستان هیرمند، 3 شهید در جلگه چاه‌هاشم شهرستان دلگان و 2 شهید والامقام در شهرستان خاش تشییع و تدفین خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین در مرکز استان نیز امروز پیکر پاک 3 شهید گمنام تشییع و در تیپ 188 زاهدان، حسینیه ثارالله زاهدان و در شهرک جهاد زاهدان تدفین خواهند شد.
 
این مسئول تصریح کرد: همچنین روز چهارشنبه یکم شهریور ماه نیز پیکر سه شهید والامقام دفاع مقدس در شهرستان نصرت‌آباد تدفین می‌شوند.
 

آیین وداع با شهدای گمنام دفاع مقدس هم، با اجرای ویژه برنامه‌هایی در حسینیه ثارالله زاهدان برگزار شد.

با انجام مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر این 15 شهید گرانقدر، در مجموع 107 شهید گمنام در 46 منطقه استان سیستان و بلوچستان دفن شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار