همزمان با سالروز شهادت جواد‌الائمه‌ (ع)؛

پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شهرستان صحنه خاکسپاری شد

پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در سالروز شهادت جواد‌الائمه‌ (ع) در میانراهان شهرستان صحنه تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۵۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ - 22August 2017
پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام در میانراهان صحنه خاکسپاری شدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر مطهر 2 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در میانراهان شهرستان صحنه برگزار شد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پیکر مطهر چهار شهید گمنام تازه تفحص شده در استان کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

«مراد‌علی محمدی» با بیان اینکه روز گذشته پیکر مطهر یکی از این شهدای والا‌مقام در پادگان امام‌ حسن (ع) خاکسپاری شد، گفت: امروز مصادف با شهادت امام جواد (ع) پیکر پاک 2 شهید دیگر با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور استان و مسئولان تشییع و به خاک سپرده شد.

وی ادامه داد: یکی از شهدای گمنامی که امروز در میانراهان شهرستان صحنه به خاک سپرده شد، 17 ساله در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به شهادت رسیده و دیگر شهید گمنام 22 ساله و در عملیات کربلای چهار در جزیره سهیل جنوب کشور به فیض شهادت نائل‌ آمده‌ است.

محمدی از تشییع و خاکسپاری دیگر شهید گمنام در پادگان شهید رجایی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سن این چهار شهید گمنام بین 17 تا 22 سال بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار