سردار یزدی:

«امنیت» حق همه مردم است/ سپاه باید در فضای فرهنگی حضور داشته باشد

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امنیت برای تمام اشخاص وجود دارد و حق همه است؛ بنابراین اگر کسی در جامعه دچار انحراف و اشتباه شود، باید به او تذکر داده شود، نه اینکه امنیتش را به هم بزنیم.
کد خبر: ۲۵۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 22August 2017
داشتن امنیت حق همه است/سپاه باید در فضای فرهنگی حضوری مقتدارانه داشته باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ در بازدید از یگان امنیتی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه خدمت نیروهای سپاه باید برای رضای خدا باشد و مردم از ما اطمینان پیدا کنند و رضایت داشته باشند، اظهار داشت: زمانی که امنیت جامعه را برقرار می‌کنیم باید شرایطی برای جامعه فراهم کنیم که به مردم آسیبی نرسد؛ لذا امنیت برای تمام اشخاص وجود دارد و حق همه است؛ بنابراین اگر کسی در جامعه دچار انحراف و اشتباه شود باید به او تذکر داده شود نه اینکه امنیتش را به هم بزنیم.
 
فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه نگاه و وظایف ما باید به مردم به گونه‌ای باشد که آنها از دیدن ما خوشحال شده و احساس رضایت کنند، افزود: رسالت ما بسیار مهم است و نباید در آن کوتاهی شود. بر این اساس در ناحیه‌ها هر فرمانده باید به وظایف خود عمل کرده تا دچار اشتباه نشود و در کنار آن آموزش‌ها نیز باید به صورت دقیق صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مردم باید به شما به عنوان انسان‌های پاک دست نگاه کنند و این موضوع بسیار مهم است؛ در این صورت مردم نیز به صورت خودجوش به شما کمک می‌کنند؛ از سوی دیگر در شرایطی که جامعه دچار بیکاری و مشکلات اقتصادی است، نیروهای سپاه باید از هزینه‌های خود کم کرده و به بیت المال کمک کنند.

سردار یزدی اضافه کرد: در این شرایطی که دشمن بر کشور آتش فرهنگی می‌ریزد، شما باید در جنگ سخت و نرم حضور فعال داشته باشید؛ در فضای فرهنگی و اخلاقی که دشمن می‌خواهد طمع کند، باید حضورتان مقتدرانه باشد.

وی ادامه داد: روحیه و انگیزه شما و بسیجیان باید افزایش یابد تا در برابر دشمن پیروز شوید؛ بسیجیان بی منت زحمت می‌کشند و وجود امنیت و آرامش برای همه در جامعه ضروری است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار