روسیه: داعش زبده‌ترین نیروهای خود را عازم دیرالزور کرده است

سخنگوی ستاد مشترک ارتش روسیه گفت: داعش برای مقابله با پیشروی‌های ارتش سوریه به سوی شهر دیرالزور، زبده‌ترین نیروهای خود را به سوی این شهر گسیل داشته است.
کد خبر: ۲۵۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ - 22August 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از راشاتودی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که داعش بهترین نیروهای باقی‌مانده خود را برای مقابله با عملیات ارتش سوریه در دیر‌الزور، عازم این شهر کرده است.

به گفته ژنرال سرگئی رودسکی، سخنگوی ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه، «نیروهای دولت سوریه با حمایت نیروهای هوافضای روسیه تلاش دارند تا به سرعت از سه جهت به سوی دیرالزور حرکت کنند. نواحی اطراف این شهر، آخرین سنگر و جای‌پای مستحکم تروریست‌های در خاک سوریه است».

رودسکی افزود: تروریست‌های داعشی تلاش دارند تا پیش از آخرین پیش‌روی ارتش سوریه و متحدان آن به سوی دیرالزور، نیروهای بیشتری را در این منطقه مستقر کند.

وی گفت: علی‌رغم عقب‌نشینی اکثر تروریست‌ها از رقه، «نیروهای موسوم به دموکراتیک سوریه که مورد حمایت ایالات متحده و متحدان آن هستند» همچنان و پس از گذشته سه ماه از محاصره رقه، نتوانسته‌اند آن را بازپس‌بگیرند.

به گفته سخنگوی ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه، حرکت سریع ارتش سوریه و متحدان آن در نواحی مرکزی سوریه موجب محاصره داعش در اطراف شهر عقربات شده است.
 
وی افزود: انتظار می‌رود در آینده نزدیک این شهر آزاد شد. این پیشرفت در نواحی مرکزی سوریه از سوی نیروهای تحت فرماندهی ژنرال سهیل الحسن و با پشتیبانی هوایی روسیه به دست آمده است.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار