مسئول بسیج رسانه استان مازندران:

خبرگزاری دفاع مقدس داعیه‌دار جبهه فرهنگی است

مسئول بسیج رسانه استان مازندران با اشاره به اینکه تمام آرمان‌های ما ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: خبرگزاری دفاع مقدس داعیه‌دار جبهه فرهنگی است.
کد خبر: ۲۵۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 22August 2017
خبرگزاری دفاع مقدس داعیه دار جبهه فرهنگی است/ کانال ها و گروه های تلگرام خاکریزهای اول ما در جبهه فرهنگی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «حسن افشار» مسئول بسیج رسانه استان مازندران پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: امروز در جبهه فرهنگی سلاح ما دوربین و قلم است و باید این پیش فرض‌ها و ابزارها را داشته باشیم.

وی به بیان اهداف سازمان بسیج رسانه استان مازندران پرداخت و افزود: هدف اصلی این سازمان تشکیل جبهه فرهنگی در برابر جبهه رسانه‌ای دشمن است.

افشار افزود: سازمان بسیج رسانه بر اساس مبانی قرآنی شکل گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران از تشکیل 22 کانون بسیج رسانه در شهرهای استان خبر داد و گفت: با ایجاد بانک رسانه‌ای 600 خبرنگار را در سطح استان جذب کردیم.

وی از تشکبل 44 کانال و گروه به عنوان شبکه مستقیم رسانه‌ای در تلگرام خبر داد و گفت: این کانال‌ها و گروه‌ها خاکریزهای اول ما در جبهه فرهنگی محسوب می‌شوند.

افشار از بسیج کردن رسانه‌های همسو در استان خبر داد و افزود: نشست‌هایی را در این راستا با رسانه‌هایی چون خبرگزاری بسیج، بلاغ، فارس، کیهان، باشگاه خبرنگاران جوان، بسیج صدا و سیما و خبرگزاری دفاع مقدس داشتیم.

وی تعداد پایگاه‌های خبری استان را 300 پایگاه اعلام کرد و گفت: 78 روزنامه نیز در استان دارای نمایندگی هستند.

افشار تعداد شهدای فرهنگی و رسانه‌ای را در استان 170 شهید اعلام کرد و گفت: مازندران 20 شهید رسانه‌ای تقدیم انقلاب کرده است.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران بر لزوم تشکیل جبهه رسانه‌ای فرهنگی در استان تأکید کرد و گفت: رسانه خط مقدم همه مجتمع‌های فرهنگی است و باید خوب دیده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرماندهان، رزمندگان و جانبازان از مقدسات ما هستند، اظهار کرد: فرماندهان دیروز باید فرماندهان امروز ما در جبهه فرهنگی باشند.

افشار با اشاره به اینکه تمام آرمان‌های ما ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس است، عنوان کرد: بسیج رسانه استان آمادگی این را دارد با تمام ظرفیت‌های خود در خدمت خبرگزاری دفاع مقدس که داعیه‌دار جبهه فرهنگی است باشد و نقش سرباز جنگ نرم را ایفا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار