امیر حاتمی در آیین تودیع و معارفه وزیر دفاع:

در 4 سال آینده قدرت دفاعی ایران افزایش می‌یابد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در چهار سال آینده با برنامه‌های پیش بینی شده اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ايران افزايش می‌یابد.
کد خبر: ۲۵۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 22August 2017
در 4 سال آینده قدرت دفاعی ایران افزایش می‌یابد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امير سرتیپ «امیر حاتمی» وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین معارفه خود به عنوان وزیر دفاع با تبريک روز صنعت دفاعی گفت: اقتدار امروز ايران اسلامی در عرصه صنعت دفاعی با تلاش متخصصان این صنعت، وزرای سابق دفاع و كاركنان مخلص و متعهد وزارت دفاع به دست آمده است که در طول 4 دهه گذشته تلاش‌های زاید الوصفی را متحمل شده است.

وی با بيان اينكه دوره وزارت سردار دهقان واقعا يک دوره آفتخارآميز است، گفت: در چهار سال گذشته تمام تلاشمان ارتقای توان بازدارندگی و پشتيبانی از نيروهای مسلح بوده است که بحمدالله به اهدافمان دست یافتیم.

وزير دفاع با قدردانی از اعتماد فرمانده معظم كل قوا، رئيس جمهور و اعتماد نمايندگان مجلس شورای اسلامي گفت: از خدواند متعال می‌خواهم من را در اين راه ياری كند تا بتوانیم با سربلندی و سرافزاری در مسیر اهداف مقدس نظام اسلامی گام برداریم.

امير حاتمی با بيان اينكه تمام اهداف و سياست‌های دوره سردار دهقان تداوم خواهد يافت، گفت: در برنامه 4 ساله پيش‌بينی شده در حوزه موشكی، هوايی، پد‌افندی، رزم زمينی و... تلاش بيشتری خواهيم داشت تا قدرت و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ايران افزايش يابد.

وی با تاكيد بر حمايت از محور مقاومت به ويژه سرلشكر قاسم سيمانی گفت: حمايت‌های همه‌جانبه‌‌ از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ايران و نیروی انتظامی در حوزه‌های پدافندی، موشكی و دريايی و مرزبانی و سایر حوزه‌های حائز اهمیت با قدرت ادامه خواهد يافت و ان‌شاءالله به بحث معیشت کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح هم توجه جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها