هراس اسرائیل از اقدامات تلافی جویانه ارتش سوریه/ تمامی واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش کامل درآمد

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به تمام واحدهای نظامی خود که در شمال فلسطین اشغالی مستقر هستند دستور آماده باش داد.
کد خبر: ۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹ - 29August 2013

هراس اسرائیل از اقدامات تلافی جویانه ارتش سوریه/ تمامی واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش کامل درآمد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری دفاع مقدس، در پی تهدیدات اخیر سوریه علیه رژیم صهیونیستی و با تشدید مساله حمله نظامی آمریکا به این کشور ارتش رژیم صهیونیستی در حالت آماه باش کامل درآمد.

رسانه های اسرائیلی در تل آویو اعلام کردند که ارتش اسرائیل برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی از سوریه در صورت حمله نظامی غرب به این کشور به حالت آماده باش کامل و آمادگی وضعیت جنگی درآمد.

همچنین، رسانه های اسرائیلی روز سه شنبه (۵ شهریور) گزارش دادند ارتش اسرائیل در بخش های مختلف به ویژه نیروی هوایی وضع آماده باش اعلام کرد و سامانه های پرتاب موشک در مناطق جبل کرمل، هیفا،صفد و طبریا در نزدیکی منطقه جولان اشغالی سوریه مستقر شده است.

بنابر گزارش سی ان ان، در همین راستا فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به تمام واحدهای نظامی خود که در شمال فلسطین اشغالی مستقر هستند دستور آماده باش داد.

گفته می شود در پی تهدیدات اخیر فرماندهان وزارت جنگ این رژیم ارتش ذخیره اسرائیل را نیز فراخوانده است و دستور آماده باش فوری به ارتش ذخیره ابلاغ شده است.

بدون تردید بزرگترین و مهمترین منافع آمریکا در منطقه خاورمیانه حفظ موجودیت «رژیم صهیونیستی» هم از حیث سیاسی و هم از حیث نظامی است و همین موضوع سبب تردید جدی آمریکایی ها در حمله نظامی به سوریه شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار