حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برنامه روز بسیج اصناف 4 شهریور با تجلیل از خانواده شهید عطایی برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت «مهدی عراقی» و روز بسیج اصناف، ویژه‌برنامه این روز با تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» چهارم شهریور در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹ - 23August 2017
4 شهریور؛ برنامه روز بسیج اصناف با تجلیل از خانواده شهید عطایی برگزار می‌شود
«غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص ویژه برنامه روز بسیج اصناف اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن روز قشر بسیج اصناف که سالروز به شهادت رسیدن مهدی عراقی و فرزندش توسط منافقین تعیین شده، ویژه برنامه‌ای را در مشهد مقدس پیش بینی کرده‌ایم که شنبه چهارم شهریور برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این مراسم که با عنوان بسیج اصناف حامی تولید و اشتغال خواهد بود، از خانواده شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» شهید شاخص سال 96 بسیج اصناف تجلیل به عمل می‌آید.
 
حسن‌پور با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 16:30 آغاز می‌شود، بیان داشت: سخنران‌های مراسم بادامچیان از بازاریان مبارز قبل از انقلاب و فعال فعلی بازار و فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی خواهند بود؛ البته وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده است.
 
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور خاطرنشان کرد: مدیریت واحد خواهران بسیج اصناف نیز برنامه‌ای به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اصناف، در نماز جمعه پیش بینی کرده است و آن اینکه به دختران کودک که در نماز جمعه حضور می‌یابند، چادر هدیه داده می‌شود و در کنار آن نیز در طرح نذر چادر، در قبال چادرهای کهنه، چادر نو با کیفیت و قیمت مناسب تحویل می‌دهند.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها