طی پیامی؛

نیروی انتظامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت

نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه هفته دولت؛ فرصت مغتنمی برای تجلیل از یک «تفکر انقلابی» است که در شهیدان «رجایی» و «باهنر» تجلی یافت، این هفته را به دولتمردان دلسوز، خدمتگزار و متعهد به ارزش‌های انقلاب و اسلام تبریک گفت.
کد خبر: ۲۵۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ - 23August 2017
ناجا آغاز هفته دولت را تبریک گفت/ هفته دولت؛ فرصتی برای تجلیل از تفکر انقلابی شهیدان رجایی و باهنر
به گزارش گروه اجتماعی دفاع مقدس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه هشتم شهریور ماه؛ سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان «رجایی» و «باهنر» به دست منافقان کوردل، روز مبارزه با تروریسم و آغاز هفته دولت، پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، دهه اول؛ دهه‌ای پر تلاطم بود که در این مقطع دولت استکباری آمریکا با استفاده ابزاری از گروهک‌های سر سپرده، برنامه تروریستی حذف چهره‌های برجسته و مسئولان موثر نظام نوپای اسلامی ایران را دنبال می‌کرد.

منافقان با حمایت آمریکا و کمک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های جاسوسی غرب، ترور دل‌سوختگان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار داده که یکی از بزرگ‌ترین جنایات نابخشودنی استکبار، فاجعه بمب‌گذاری دفتر نخست‌وزیری در سال 60 بود که به شهادت «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» منجر شد.

شهیدان «رجایی» و «باهنر»؛ با وفاداری بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام‌های بلندی بردارند اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی در آتش کینه و دشمنی پروانه‌وار سوختند.

بی‌شک سیره شهیدان «رجایی» و «باهنر» که تجلی آن در عشق و علاقه به مردم و تلاش برای سازندگی ایران اسلامی می‌باشد، فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی را رقم زد و این سیره و منش خدمت خالصانه در اذهان دوست داران انقلاب اسلامی تا ابد به یادگار خواهد ماند.

این پیام با تاکید بر اینکه «اتکاء به حمایت مردم» لازمه دستیابی به اهداف و رسیدن به قله‌های متعالی پیشرفت کشور است، می‌افزاید: انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی چهارمین دهه عمر پر برکت خود را سپری می‌کند که دستاوردهای ارزشمندی در عرصه ملی، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای داشته و این موفقیت‌ها در حالی تداوم دارد که دشمنان نظام اسلامی همواره در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی با توسل به حربه و توطئه‌های مختلف مترصد ضربه به کشور بوده و هستند ولی با عنایت و لطف الهی، تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، هوشیاری نیروی‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و خدمتگزاری شیفتگان انقلاب اسلامی و حضور همیشگی مردم در صحنه و پشتیبانی آنها از نظام اسلامی، ناکام مانده‌اند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن ترور و با تبریک آغاز هفته دولت به دولت مردان خدمتگزار، دلسوز و انقلابی، یادآور شد؛ هفته دولت؛ فرصتی مغتنم برای بازخوانی آثار و اندیشه‌های شهیدان «رجایی» و «باهنر» در تدوین نقشه راه دولت‌ها و تجلیل از یک «تفکر انقلابی» و ارزش‌هایی است که آن دو خادم صدیق تا شهادت به آن متعهد بودند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان، با تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم و کسب رای اعتماد از نمایندگان ملت به یکایک خدمتگزاران دلسوز و انقلابی، اظهار امیدواری می‌کند که در پرتو تعامل و هماهنگی همه قوا و نهادها، گام‌های بلندتری در جهت امنیت، رفاه عمومی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی برداشته شود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار