علی حسینی منجزی خبر داد؛

«تیر خلاصی» و «خورشید دهلاویه» در راه بازار کتاب

نویسنده حوزه دفاع مقدس از انتشار چهار مجلد از جمله «خورشید دهلاویه» و «تیر خلاصی» خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ - 23August 2017
«تیر خلاصی» و «خورشید دهلاویه» در راه بازار کتاببه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علی حسینی منجزی نویسنده مجموعه «خاطرات و داستان‌هایی از دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق» درباره این مجموعه اظهار کرد: تولید و انتشار «مجموعه خاطرات و داستان‌هایی از دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق» با چاپ کتاب «امیر‌ دل‌ها» شامل شخصیت امام خمینی(ره) از نگاه افسران بعثی سال 1384 کلید خورد و در مجموع بیش از 22 عنوان از این مجموعه منتشر شده است.  
 
وی با اشاره به انتشار مُجلد‌های جدید این مجموعه افزود: کتاب «تیر‌ خلاصی» جریان شهادت اسرا در چند قتلگاه منطقه فکه بوده که از زبان اسرایی که به‌طور اتفاقی زنده ماندند، روایت شده است. کتاب «بازجویی» نیز در قالب ناگفته‌های جنگ با محوریت جریان بازجویی از اسرای ایرانی تدوین شده و خاطرات شهید زمان محمودی، فرمانده خط دهلاویه و منطقه سوسنگرد هم به‌زودی در کتاب «خورشید دهلاویه» منتشر می‌شود.      
                
حسینی منجزی ادامه داد: کتاب‌های «من و فرمانده‌ام» که شامل سرگذشت یکی از رزمندگانِ حاج حسین خرازی و «دو شیشه اشک» که خاطرات اسیری بوده که اشک‌های عزاداری خود را در شیشه می‌ریخت نیز در آستانه انتشار قرار دارند. همچنین سرگذشت افسر عراقی که برای حضور نیافتن در میدان جنگ خود را به دیوانگی زد در کتاب «دیوانه خمینی» ثبت شده است. سید جمال عبدالرحیم‌زاده، هم‌سلولی من در دوران اسارت، روایت‌گر این کتاب است.   
 
این نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت: «بلبل گردان»، «عطر شب حمله»، «پیراهن دامادی»، «آدم‌سوزی» و «بیسیم‌چی» از دیگر مجلد‌های مجموعه «خاطرات و داستان‌های از دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق » است که در مراحل پایانی تدوین قرار دارند. همچنین کتاب‌های «خاکی، نه از جنس خاک(حاج حسین خرازی)» و «شور بندگی» شامل زندگی‌نامه و فعالیت‌های علمی شهید دکتر سید ‌مهدی فقیهی، پزشک نمونه و نخبه کشور را نیز به‌صورت ناشر مولف منتشر خواهم کرد.
 
منبع: ایبنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار