مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان‌ زنجان‌:

گلبانگ «مرگ بر آمریکا» باید در مساجد شنیده شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان‌ زنجان‌ با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم، گفت: باید در مساجد گلبانگ «مرگ بر آمریکا» شنیده شود چرا که قرآن بر ظالمین لعنت فرستاده است.
کد خبر: ۲۵۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ - 23August 2017
گلبانگ «مرگ بر آمریکا» باید در مساجد شنیده شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان‌ زنجان‌ در مراسم بزرگداشت روز مسجد که در امامزاده سید ابراهیم (ع) استان برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موجب آشنایی با ارزش‌های اسلام ناب محمدی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا نقش ارزنده‌ای در تاریخ نظام اسلامی دارند، گفت: باید همواره عطر شهادت در جامعه ساری و جاری باشد.

حجت‌الاسلام «علی متین» با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مساجد، پایگاه‌های قوی برای نیروهای مردمی در دوران پیروزی انقلاب و ایام دوران دفاع مقدس بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان بر ضرورت آشنایی با کارکردهای مساجد و تبیین آن به جامعه تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ‌ سازی لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه خواندن نماز دارای ارزش بالایی است که باید نسبت به آن، به جامعه آگاهی داده شود، گفت: هر کس که از ثواب خواندن نماز در مسجد آگاه باشد، هیچگاه نماز خود را فرادی و در خانه نمی‌خواند.

متین خاطرنشان کرد: صدا و سیما مسئولیت مهمی در ترویج فرهنگ نماز در جامعه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان‌ زنجان، یاد شهید «محسن حججی» را گرامیداشت و عنوان کرد: ویژگی‌های اخلاقی این جوان نشان داد که پس از دوران دفاع مقدس نیز در تربیت نسل‌های آینده موفق بوده‌ایم.

وی شهید پروری را ویژگی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: شهید «حججی» خروجی مسجد است و همین انس با مسجد داشتن، موجب شد تا در راه دفاع از مسجد شربت شهادت بنوشد.

این مسئول با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم، افزود: امروز دشمن در این میدان به سراغ ایران آمده تا ارزش‌های اسلامی را کمرنگ کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان‌ زنجان‌ با بیان اینکه مساجد بهترین سنگر برای دفاع در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن هستند، ادامه داد: باید در مساجد گلبانگ «مرگ بر آمریکا» شنیده شود چرا که قرآن بر ظالمین لعنت فرستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار