آغاز تولید انیمیشن «آن بیست و سه نفر»

کار تولید انیمیشن براساس کتاب «آن بیست و سه نفر» آغاز شده است.
کد خبر: ۲۵۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ - 23August 2017
آغاز تولید انیمیشن «آن بیست و سه نفر»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، امیررضا معافی نویسنده با اشاره به مراحل تولید انیمیشن «آن بیست و سه نفر» گفت: این مجموعه در 10 اپیزود از 10 بخش کتاب تهیه شده که کار بازنویسی این بخش‌ها برعهده من است.

وی با بیان اینکه متن تهیه شده مورد تأیید نویسنده این اثر نیز هست،‌ افزود: کار با تلفیق تکنیک کمیک موشن و استاپ موشن تهیه شده و هر اپیزود در پنج دقیقه تولید شده است. سارا کاوه کارگردانی این اثر را برعهده دارد و قرار است کار با همکاری مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری تولید و پخش شود.

معافی به اشاره به جذابیت‌های کتاب «آن بیست و سه نفر» گفت: حادثه‌ای که برای این 23 نفر در طول جنگ تحمیلی و در دوران اسارت رخ می‌دهد، یک حادثه جذاب و ویژه است. شخصیت‌های این کتاب نیز می‌تواند برای مخاطب به ویژه مخاطب نوجوان جالب باشد. به نظرم تلاش این 23 نوجوان و نحوه مواجهه آنها با جنگ و اسارت در نوع خود جالب و خواندنی است.

به گفته این نویسنده؛ کار بازنویسی از کتاب به گونه‌ای صورت گرفته که هم اپیزودها به صورت تنهایی و مجزا قابل دیدن باشد و هم ارتباط آنها با یکدیگر حفظ شود.

کتاب «آن بیست و سه نفر»، نوشته احمد یوسف‌زاده داستان اسارت 23 نوجوان حاضر در جنگ تحمیلی است. کتاب خاطرات یوسف‌زاده است که از نحوه ورودش به جبهه آغاز می‌شود و تا دیدار 23 نوجوان اسیر با صدام ادامه می‌یابد. این اثر شرحی است کوتاه از رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار