سردار دهقان:

دشمنان از جایگاه و نقش «وزارت دفاع» هراس دارند

وزیر سابق دفاع و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمنان از جایگاه و نقش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هراس دارند.
کد خبر: ۲۵۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ - 23August 2017
دشمنان از جایگاه و نقش «وزارت دفاع» هراس دارند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتيپ پاسدار «حسين دهقان» وزير سابق دفاع و مشاور فرماندهی كل قوا در حوزه صنايع دفاعی و پشتيبانی از نيروهای مسلح در مراسم تقدیر از وی در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت: اميدواريم ياد ائمه طاهرين و توسل به آن‌ها مددكار ما برای انتخاب صحيح و پيمودن راه باشد.

وی با بيان اينكه تجلی مكتب اهل بيت (ع) را امروز می‌توانيم در بيانات، رفتار و مواضع مقام معظم رهبری ببينيم، افزود: آنچه امروز جامعه اسلامی را قوام و استحكام می‌بخشد پيوند امت با ولايت است كه نقطه اوج ‌آن را در ايران اسلامی شاهديم و دشمنان از همين پيوند امت اسلامی عصبانی شده‌اند.

سردار دهقان با بيان اينكه در سايه همين پيوند امت با ولايت ‌است كه جامعه اسلامی هويت پيدا كرده است، تاكيد كرد: در طول مدت خدمتم به عنوان سرباز نظام اسلامی تمام تلاشم پياده‌سازی تدابير و منويات مقام معظم رهبری بوده است.

وزير سابق دفاع در بخش ديگری از سخنان خود با بيان اينكه حضور در وزارت دفاع به عنوان وزير برايم بسيار پربركت بود، گفت: همراه ‌داشتن همكاران همدل، هفكر و مخلص بزرگترين افتخار بود و تا جايی كه توان داشتيم در جهت ‌ارتقای صنعت دفاعی و پشتيبانی از نيروهای مسلح ا‌قدام كرديم.

وی با بيان اينكه جايگاه وزارت دفاع در ذهن رهبر معظم انقلاب و جامعه امروز بسيار رفيع و عزيز است و دشمنان از اين جايگاه هراسناک هستند، تاكيد كرد: عنصر قدرت‌آفرين برای نيروهای مسلح امروز در مجموعه صنايع دفاعی قرار دارد، به همين دليل وزارت دفاع‌ بسيار مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

سردار دهقان با بيان اينكه كاركنان وزارت دفاع بايد هميشه بيدار باشند و از اين دستاورد بزرگ صيانت و نگهداری كنند، گفت: همه كاركنان بايد هميشه خود را در عرصه نبرد ببينند تا دشمنان نتوانند به اين جايگاه نفوذ كنند.

‌در پايان اين مراسم به پاس خدمات سردار دهقان، با اهدای لوح يادبود از طرف كاركنان سازمان عقيدتی سياسی از وی تجليل شد.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار