گنجينه‌ شهدا (28)؛

خون شهید دیگران را به جوش می‌آورد

شهید اکبر خاکزاد در فرازی از وصیتنامه خود می‌نویسد: شهید کسی است که حق را بشناسد و زیر بار هیچ ظلمی نرود و مظلوم هم نباشد چون شهید اگر کشته شود خونش دیگران را به جوش می‌آورد و هدف او تنها صراط مستقیم است.
کد خبر: ۲۵۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 10September 2017
خون شهید دیگران را به جوش می‌آوردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، شهید «اکبر خاکزاد» متولد 1343 در روستای نوریه و ساکن روستای شیخ حسن بود. شخصی بود با ایمان و کاملاً مذهبی که عاشق اهل بیت (ع) بود و برای مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و سایر معصومین اهمیت خاصی قائل بود.
 
وی از همان دوران نوجوانی به نماز و روزه اهمیت می‌داد و برای بزرگترها بالأخص پدر و مادر خویش احترام ویژه‌ای قائل بود. اکبر در زمان جنگ مشغول به تحصیل بود و بعد از اتمام تحصیل به خدمت مقدس سربازی رفت و وارد ارتش شد و در دفاع از میهن و ارزش‌های اسلامی در جبهه‌ها حضور پیدا کرد و یکی از یاران صدیق و با وفاوی حضرت امام بود.
 
اکبر خاکزاد پس از رشادت‌های زیاد در جبهه‌های غرب و در منطقه عملیاتی سومار در عملیات کربلای 6 عاشقانه و سرافراز به سوی معبود خویش شتافت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیتنامه شهید اکبر خاکزاد

... اکنون که افتخار دارم در این جشن و مهمانی عظیم که سفره‌ی برکت خداست شرکت کنم، بسیار خرسندم که توانسته‌ام به ندای «هَل مِن ناصِرٍ یَنصُرنی» حسین (ع) زمان «خمینی» بزرگ لبیک گفته و لیاقت شهادت را پیدا کنم و ثارالله را مفهوم بخشم. تنها امید من شهید بودن است، شهید کسی است که حق را بشناسد و زیر بار هیچ ظلمی نرود و مظلوم هم نباشد چون شهید اگر کشته شود خونش دیگران را به جوش می‌آورد و هدف او تنها صراط مستقیم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها