سردار اشتری:

پلیس با واردکنندگان کالای قاچاق برخورد می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس وظیفه دارد با واردکنندگان کالای قاچاق که به هر نحوی قانون را زیر پا می‌گذارند، برخورد کند.
کد خبر: ۲۵۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ - 23August 2017
پلیس با واردکنندگان کالای قاچاق برخورد می‌کند
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار توأم با رأفت، مهربانی و عدالت است، گفت: در این فرمایشات یکی از واژه‌هایی که بیشترین تکرار را دارد اقتدار، محبت و مهربانی است که باید به این سه عنصر بسیار توجه و آن را در سازمان نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: پلیس در خدمت مردم است و وظیفه دارد امنیت، آسایش، آرامش، استقلال و حفظ و ارتقاء آن که در قانون به تصویب رسیده است را برقرار کند؛ نیروی انتظامی باید براساس منطق، عقلانیت، خرد جمعی و مبتنی بر دانش بنیان بودن به این مهم دست یابد و مأموریت‌های خود را به سرانجام برساند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: پلیس براساس مبانی دینی، ولایتمداری، اجتماعی، مردمی و حرفه‌ای بودن و استفاده از تجربیات روز راحت‌تر به اهداف خود خواهد رسید.

سردار اشتری یادآور شد: براساس نظرسنجی‌های انجام شده نیروی انتظامی رتبه چهارم را در بین 32 دستگاه مسئول در خدمت به مردم به خود اختصاص داده؛ این امر نشان می‌دهد که براساس مبانی دینی و با محوریت تدابیر مقام معظم رهبری اقدام کرده‌ایم.

وی به نقش مردم در کسب موفقیت‌ها توسط پلیس اشاره کرد و بیان داشت: نیازی نیست که مردم لباس پلیس بپوشند چرا که در هر مقطعی می‌توان از قابلیت‌ها و استعداد آن‌ها در انجام بهتر ماموریت‌ها استفاده کرد. همچنین برای رسیدن به اهداف بزرگ می‌توان از خیرین امنیت‌ساز نیز کمک گرفت.

سردار اشتری افزود: امنیت یک نعمت بزرگ برای همه مردم و حاکمیت است که ما وظیفه حفظ و ارتقاء آن را بر عهده داریم و این بالاترین نعمت برای ماست. امروز امنیت کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد و آن را مرهون شهدای ناجا و نیروهای مسلح کشورمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مرزهای کشور گروه‌های تکفیری، سلفی، اشرار، معاندین و باندهای قاچاق مواد مخدر درصدد ایجاد ناامنی هستند، ادامه داد: اگر کوچکترین روزنه‌ای در مرزهای ما بود آنان سریعا نفوذ می‌کردند اما الحمدلله مرزبانان ما مقتدرانه در مقابل کسانی که می‌خواهند این امنیت را به هم بزنند، ایستاده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: ارائه خدمات توسط نیروی انتظامی، خاص قومیت، گروه یا ادیان خاصی نیست. هر کسی که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کند شهروند کشور محسوب می‌شود و خدمت ما برای آن‌ها یکسان است.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: استان بوشهر از ویژگی خاص و موقعیت استراتژیکی برخوردار است که 5 درصد صادرات نفت، 60 درصد تولید گاز کشور و مراکز مهم هسته‌ای ما در این استان قرار دارد.

اشتری گریزی نیز به مبارزه با قاچاق کالا زد و گفت: پلیس وظیفه دارد با واردکنندگان کالای قاچاق که به هر نحوی قانون را زیر پا می‌گذارند، برخورد کند. همچنین حفاظت از مبادی رسمی به منظور ممانعت از ورود کالای قاچاق به کشور که باعث برهم خوردن اقتصاد کشور می‌شود از وظایف ماست.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم کالاهایی وارد شود که باعث ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌شود و اقدامات نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا نیز به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

فرمانده ناجا در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله با همدلی و هماهنگی خوبی که امروز در استان بوشهر وجود دارد ما در کنار مسئولان، شورای تأمین استان و مردم وظایف خود را به بهترین شکل پیش ببریم و خونگرمی و همراه بودن مردم این استان باعث شده تا ناجا خدمات موثرتری ارائه دهد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار