آیت‌الله ممدوحی مطرح کرد؛

نقش ویژه روحانیون سپاه در پرورش انسان متعهد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روحانیان که در سپاه هستند، نقش ویژه و اثرگذاری در پرورش انسان متعهد دارند.
کد خبر: ۲۵۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ - 23August 2017
نقش ویژه روحانیون سپاه در پرورش انسان متعهد
به گزارش اخبار داخلی دفاع پرس، «آیت‌الله حسن ممدوحی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دوره تربیت تعالی مسئولان و کارکنان دفاتر نمایندگی ولیّ سپاه تهران با تأکید بر اینکه غرب در زمان طاغوت جامعه را به غربی شدن فرا می‌خواند و هیچگاه از تجربیات و دستاوردهای علمی خود به ایران نداد، گفت: امام خمینی (ره) در آن زمان علیه جریان غرب‌گرایی قیام و با تمام قوا ایستادگی کرد.

وی افزود: امام (ره) با بنیان گذاشته شدن جمهوری اسلامی، تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن را به هم رخت، لذا آنان دست به توطئه‌های زیادی زدند و جنگ را راه انداختند.

آیت‌الله ممدوحی با اشاره به تنها نبودن صدام و کمک بسیاری از کشورها در جنگ عراق علیه ایران گفت: کشور ما با امداد الهی و انسجام و قدرت مردم جنگید و امروز دنیا فهمیده که اسلحه کاربرد ندارد، بلکه انسان متدین و با انگیزه پیروز می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نقش و جایگاه روحانیت شاغل در سپاه یادآور شد: روحانیان که در سپاه هستند، نقش ویژه و اثرگذاری در پرورش انسان متعهد دارند.

گفتنی است دوره تربیت تعالی مسئولان دفاتر نمایندگی ولیّ فقیه و مسئولان نمایندگی سپاه تهران بزرگ در مشهد مقدس در مجتمع فرهنگی دوکوهه زائرسرای محمدرسول الله(ص) در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار