معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی:

شهدای ما پرچم عزت و افتخار اسلام هستند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: شهدای ما پرچم عزت و افتخار اسلام هستند، علی‌الخصوص شهید حججی که سر داد تا ملت ایران در آرامش و امنیت زندگی کنند.
کد خبر: ۲۵۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ - 23August 2017
دفاع مقدس مانند یک اثر تاریخی است که در آن فرهنگ شهادت و ایثار موج می‌زند
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهید حججی گفت: شهدای ما پرچم عزت و افتخار اسلام هستند، علی‌الخصوص شهید حججی که سر داد تا ملت ایران در آرامش و امنیت زندگی کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی هم‌زمانی هفته دولت و شروع به کار دولت دوازدهم را به فال نیک گرفت و افزود: امیدواریم اعضای دولت دوازدهم با پیروی از مکتب شهیدان رجایی و باهنر به دنبال توسعه، رفاه و امنیت مردم باشند.

وی از دوران دفاع مقدس به‌عنوان جبهه ایستادگی در مقابل استکبار نام برد و افزود: دفاع مقدس مانند یک اثر تاریخی است که در آن فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی موج می‌زند و با اینکه در آن زمان کشورهای غربی تمام‌قد در مقابل ما ایستاده بودند اما مقاومت رزمندگان ما در هم نشکست و به پیروزی ما پایان یافت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: دفاع ما مقاومت در مقابل سلطه بود، دنیای غرب از انسانیت تهی است که امروز در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها ایستاده و الگویی برای تمامی کشورها معرفی‌ شده‌ایم.

ایرانی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس از اقشار مختلف حضور پیدا کرده بودند گفت: زنان خانه‌دار، دانش‌‌آموزان، کشاورزان، کارگران و تمامی اقشار مختلف در این صحنه حضور داشتند که بایستی این نقش‌ها پررنگ‌تر و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی به اتحاد مردم ایران در مقابله با زیاده‌خواهی‌های غرب و صهیونیست بین‌الملل تأکید کرد و افزود: اگر بخواهیم همانند دوران دفاع مقدس در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم، بایستی اتحاد و همگرایی را در تمامی صحنه‌های جامعه ایجاد کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی با اشاره به عدم مقاومت و ترس دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: ملوان‌های آمریکایی زمانی که دستگیر می‌شوند، هاله‌ای از ترس چهره آن‌ها را می‌پوشاند در صورتی‌ که همانند شهید حججی‌ها در مقابل دشمن سینه سپر کرده و هراسی از خود بروز نمی‌کنند و با این اقدام تمامی معادلات دشمن را برهم می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار