دریادار سیاری در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی اندونزی شرکت کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی که در اندونزی در حال برگزاری است شرکت کرد.
کد خبر: ۲۵۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ - 23August 2017
دریادار سیاری در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی اندونزی شرکت کرد
به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، «امیر حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش پس از استقبال سفیر کشورمان و مقامات نیروی دریایی اندونزی در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی که در کشور اندونزی در حال برگزاری است شرکت کرد.

بر اساس این گزارش، سومین سمپوزیوم امنیت دریایی با موضوع «همکاری دریایی برای انتظام خوب در دریا» به مدت 3 روز در بالی اندونزی برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده توسط نیروی دریایی کشور اندونزی؛ مادام رتنو مرسودی وزیر امور خارجه این کشور سخنران ویژه افتتاحیه سومین سمپوزیوم امنیت دریایی بود. همچنین «دریاسالار والدمیر ایوانوویچ کرلو» فرمانده نیروی دریایی روسیه طی سخنانی به ارائه مطالبی پیرامون رویه انتظام بین المللی در دریا پرداخت.

موضوع مباحث مطرح شده در روز نخست؛ «توسعه همکاری چند جانبه در حمایت از انتظام خوب در دریا با تأکید بر توجه به تهدیدات امنیت دریایی مدرن» بود که سخنرانان مختلف به آن پرداختند.

گفتنی است، دریادار سیاری در همین راستا و بمنظور شرکت در سومین سمپوزیوم امنیت دریایی روز گذشته به کشور اندونزی وارد شد.

در این سفر امیر دریادار دوم «حسین خانزادی» معاون طرح و برنامه نداجا و امیر دریادار دوم «رضا عباسی» فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار