جداول زمانبندی مسابقات کشوری قرآن منتشر شد

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه، جداول زمانبندی مسابقات کشوری قرآن را که از ۱۱ تا ۲۶ شهریورماه در ارومیه برگزار خواهد شد، منتشر کرد.
کد خبر: ۲۵۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ - 23August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی» رئیس مرکز  امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز (شنبه 11 شهریور) در ارومیه  خبر داد و گفت: امسال این مسابقات در 2 سالن به طور همزمان و با رقابت نخبگان قرآنی سراسر کشور در بیش از 10 رشته، برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی در باره  برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان آذربایجان غربی، گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز شنبه 11 شهریور ماه در حسینیه ثارالله ارومیه از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد که در این مراسم  جامعه قرآنی ، مدیران ومسئولان و نمایندگان مجلس، متسابقین و شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

  وی با اشاره به اینکه این مسابقات با رقابت در رشته  تواشیح آغاز و در  رشته  حفظ برادران  ادامه می‌یابد، افزود: مسابقات خواهران هم از روز یکشنبه 19  شهریور ماه آغاز و با رقابت بانوان در رشته ترتیل ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار