استاندار خراسان شمالی:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی تا سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان شمالی گفت: در راستای ارج نهادن به شهدا و فرهنگ والای دفاع مقدس در دولت دوازدهم، مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی تا سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۵۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ - 23August 2017
مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی تا سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، «محمد‌رضا صالحی» استاندار خراسان شمالی در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: در راستای ارج نهادن به شهدا و فرهنگ والای دفاع مقدس در دولت دوازدهم، مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی طی یک افق چهار ساله تا سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های هفته دولت در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در مجموع در هفته دولت 841 پروژه با اعتباری بالغ بر 430 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اهتمام جدی دولت بر ساماندهی زلزله‌زدگان اردیبهشت‌ماه سال جاری افزود: 2400 پرونده برای واحد‌های آسیب دیده تشکیل شده است که از این تعداد 900 واحد به بانک معرفی شده‌اند، 800 واحد انعقاد قرارداد شده است و 75 واحد پایان کار گرفته‌اند و تا قبل از فرارسیدن فصل سرما تلاشمان این است که یک‌هزار واحد تحویل مردم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها