نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس لرستان برگزار شد

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ - 24August 2017
نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از لرستان، «یدالله دلارام» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه مشترک ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سی‌ویکم شهریورماه با رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز دوم هفته مقدس با عنوان «علم و فناوری جوانان و سربازان » همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با محوریت آموزش و پرورش و مراکز علمی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان برنامه روز سوم مبنی بر «نقش ولایت و رهبری در حفظ کیان نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس» با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی، بیان داشت: در روز چهارم نیز توجه به نقش «اقتصاد مقاومتی و خودباوری در تولید با نگاه به مدیریت جهادی» با محوریت سازمان صنعت و معدن انجام می‌شود.

دلارام تصریح کرد: تبیین «نقش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، رهبری و وحدت ملی» با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی، تبیین حماسه عملیات‌های دوران دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان با محوریت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، غباررویی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا با محوریت بنیاد شهید از جمله برنامه‌های روز چهارم تا ششم هفته دفاع مقدس است.

وی با تشریح برنامه روز هفتم، گفت: بزرگداشت فرماندهان شهیدی از جمله شهید فکوری، نامجو، کلاهدوز و بزرگداشت فرماندهان شهید لرستان و همچنین حضور دستجات سینه‌زنی در نماز جمعه‌های سراسر استان با محوریت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال 96 است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان یادآور شد: تمامی پادگان‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی در روز سرباز ضمن اجرای برنامه مناسب، از سربازان تقدیر به‌عمل آورند.

دلارام خاطرنشان کرد: صدا و سیمای لرستان همانند سال‌های گذشته در تولید و پخش برنامه‌های ویژه دفاع مقدس و همچنین نسبت به انعکاس برنامه‌های پیش‌بینی شده همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها