با حضور گسترده مردم

پیکر راوی و جانباز دفاع مقدس در خرمشهر تشییع شد

پیکر یکی از رزمندگان دلیر خرمشهری و از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس بر دوش مردم دیار سردار سرلشکر شهید «سیدمحمد جهان‌آرا» تشییع شد.
کد خبر: ۲۵۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ - 24August 2017
پیکر راوی و جانباز دفاع مقدس در خرمشهر تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، پیکر جانباز دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم «سیدمنصور حسینی»، فرزند شهید «حسین حسینی» و برادر شهید «علی حسینی» در خرمشهر تشییع شد.

پیکر این رزمنده و مدافع حرم خرمشهری با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون، مدیرکل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر و خیل عظیم  مردم  از شهرهای مختلف کشور تشییع شد.

این دلیرمرد خرمشهری بعد از پایان جنگ و در ایام راهیان نور حماسه‌های مردم خرمشهر به ویژه جانفشانی فرماندهان شهید سپاه خرمشهر را برای زائران سرزمین نور روایت می‌کرد، به همین خاطر مردم از سراسر کشور با او آشنایی داشتند و امروز در مراسم تشییع پیکرش حضور یافتند.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر این جانباز دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم در گلزار شهدای خرمشهر آرام گرفت. همچنین در این مراسم وصیت‌نامه «سیدمنصور حسینی» توسط خواهرش «سیده زهرا حسینی» راوی کتاب «دا» قرائت شد.

«سیدمنصور حسینی» فرزند بانویی که کتاب «دا» به بزرگداشت ایشان نوشته شد، پس از سال‌ها مجاهدت در جبهه‌های دفاع مقدس و حضور در سوریه و جمع مدافعان حرم، ظهر روز 29 مردادماه آسمانی شد و به پدر و برادر شهیدش پیوست.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار