گنجينه‌ شهدا (29)؛

تا آخرین قطره خون علیه منافقین و مشرکین زمان می‌جنگم

شهید «امامعلی امجدیان» در فرازی از وصیتنامه خود می‌نویسد: تا جان دارم به عشق حسین بن علی (ع) و رسیدن به کربلای او تا آخرین قطره خون علیه منافقین و مشرکین زمان می‌جنگم.
کد خبر: ۲۵۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ - 13September 2017
امام خمینی را تنها نگذاریدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، شهید گرانقدر «امامعلی امجدیان» در سال 1346 در خانواده‌ایی مذهبی در روستای خسروآباد کلیایی از توابع کرمانشاه دیده به جهان گشود و در همین روستا دوران نوجوانی و جوانی خویش را سپری کرد و تا مقطع سوم ابتدایی ادامه تحصیل داد و پس از چندی بدلیل مشکلات به شغل کشاورزی مشغول شد.
 
وی با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های جنگ اعزام شد تا اینکه پس از رشادت‌های فراوان در منطقه نفت‌شهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیتنامه شهید امامعلی امجدیان

... وصیت می‌کنم به نام خدای شهیدان، خدایی که انسان را خلق کرد و از او عبودیت و طاعت خویش را مسألت کرد.

من یکی از بندگان خدا هستم که به من لیاقت داده که کربلای جبهه‌های ایران را حس کنم و در جبهه های حق علیه باطل حضور یابم ،به همین خاطر او را سپاسگزاری می‌کنم که به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان خمینی کبیر لبیک بگویم.

تا جان دارم به عشق حسین بن علی (ع) و رسیدن به کربلای او تا آخرین قطره خون علیه منافقین و مشرکین زمان می‌جنگم.

تمام توفیقات خود را در تمام عرصه‌های زندگی و حتی جبهه و جنگ مدیون عنایت‌ها و زحمت‌های پدر و مادرم می‌دانم. امیدوارم شما هم مرا حلال کنید و دعا کنید تا خدا مرا و هر کس دیگر را که طالب است به امام حسین (ع) و یارانش ملحق کند.

شما هم ولایت‌پذیر باشید و رهبر انقلاب را تنها نگذارید و از انقلاب اسلامی حمایت کنید و در انجام احکام الهی و واجبات دینی کوشش کنید.

برادران من! شما هم وظایفی دارید، شما را سفارش می‌کنم در صورت شهادت من مجاهد فداکار شوید و از اسلام و قرآن حمایت کنید و شما هم مرا حلال کنید و دعایم کنید.

برادرهای من! بعد از من به پدر و مادرم احترام بگذارید و از آنان دلجویی کنید و شما هم حافظ ارزش‌های اسلام و جمهوری اسلامی باشید.

به خواهرهای مهربانم هم سفارش می‌کنم که با حجاب و عفت خود پاسدار و حافظ اسلام و خون من باشید که حجاب و عفت شما از خون من کوبنده‌تر می‌باشد.

از نماز و روزه و اصل‌های دین و فرع‌های دین غفلت نکنید که اگر هر کدام از شما یا دیگر اعضای خانواده غیر از راه اسلام را بروید روز قیامت مرا نخواهید دید.

اقوام و دوستان و هم‌ولایتی‌ها و آشناهایم را نیز وصیت می‌کنم به نماز و احکام، قرآن و عدالت سفارش می‌کنم و با این کار خود خودتان را به شفاعت ما شهیدان نزدیک خواهید کرد.

باز تأکید می‌کنم به عنوان یک سرباز اسلام و قرآن که سفارش‌هایم را انجام بدهید و امام خمینی را تنها نگذارید. اگر من شهید شدم جزع و ناله نکنید که غضب و نارضایتی خدا را در پی داشته باشد. در پناه خدا موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار