سرلشکر موسوی:

دغدغه معیشتی ارتش در یک برنامه 5 ساله مرتفع می‌شود/ اجازه نمی‌دهیم اتحاد سپاه و ارتش سست شود

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هم‌افزایی بصیرتی در دستورکار ارتش بوده و هست، گفت: در یک برنامه پنج ساله نیز دغدغه معیشت را در ارتش برطرف می‌کنیم.
کد خبر: ۲۵۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ - 26August 2017
ارتش هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد دسیسه‌های دشمنان در سست کردن اتحاد با سپاه کارایی داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتقای توان دفاعی و رزمی حد و مرزی ندارد و ما در این خصوص نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

سرلشکر موسوی با اشاره به تفاوت‌های ماموریتی میان ارتش و سپاه پاسداران تصریح کرد: بخش اعظمی از ماموریت‌ها یعنی چیزی حدود 80 درصد ماموریت‌های ما مجزا و با هم هیچ تداخلی ندارد. سیاست ما در آن 20 درصد ماموریت مشابه هم‌افزایی بوده و در آن 80 درصد نیز سیاست ما پشتیبانی و حمایت از سپاه پاسداران است.

وی گفت: ارتش هرگز اجازه نمی‌دهد، دسیسه ها و توطئه‌ها برای سست کردن اتحاد ارتش و سپاه به نتیجه برسد. این سیاست و موضع رسمی ماست و در تمامی سطوح ارتش آنرا جاری و ساری خواهیم کرد.

سرلشکر موسوی در ادامه گفت: ارتش هرکاری که بتواند در حمایت از ناجا انجام خواهد داد تا این نیرو هر روز مقتدرتر و موفق تر از گذشته باشد.

وی در خصوص تعامل و ارتباط با وزارت دفاع هم بیان داشت: به‌گونه‌ای تعاملات خود را با این وزارتخانه اجرایی خواهیم کرد که این وزارتخانه بتواند به بهترین شکل از ارتش و سایر نیروهای مسلح پشتیبانی کند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به حکم فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: حکم ایشان حاوی نکاتی مهم، مدبرانه و ادیبانه است؛ ارتقاء توان دفاعی و آمادگی دفاعی، تعالی معنوی و بصیرتی، تأمین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح در این حکم مورد اشاره قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اینکه معیشت در بین محورهای اصلی به آن اشاره شده و هم ردیف ارتقاء توان دفاعی و تعالی بصیرتی قرار گرفته و ذهن فرمانده معظم کل قوا را نگران کرده، دارای سابقه‌ای است که در این فرصت کوتاه مجال پرداختن به آن نیست، اما من به یاری خدا و با کمک و یاری شما عزیزان در یک برنامه پنج ساله دغدغه معیشت در ارتش و ذهن مبارک آقا را برطرف خواهم کرد.
 
سرلشکر موسوی گفت: خدا را شاکر هستم که توفیق ادامه خدمت در مسیر سربازی ارتش حزب الله را نصیبم کرد؛ از ولی‌ امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا که با لطف و عنایت بزرگورانه‌شان این فرصت را برای من ایجاد کردند، با تمام وجود تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: سرلشکر صالحی شخصیتی کم‌نظیر، متعهد، متشرع، ولایت‌مدار، خالص و تکلیف‌مداری هستند که این ویژگی‌ها بخشی از خصوصیات برجسته ایشان است که بنده از محضرشان درک کردم؛ شخصیت وی به‌گونه‌ای بود که به عنوان فرمانده نقش بسیار زیادی در شکل‌گیری شخصیت بنده داشت، لذا بنده خود را مدیون ایشان می‌دانم.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: این سومین باری است که بنده مسئولیت خطیر سرلشکر صالحی را در ارتش بر عهده می‌گیرم؛ حقیقتا پرکردن جای وی کاری پر مشقت و مشکل است که امیدوارم با نهایت توان و راهنمایی و کمک عزیزان بتوانم از عهده آن برآیم.

سرلشکر موسوی افزود: خدا را شکر می‌کنم و مجددا از تدبیر فرماندهی معظم کل قوا به خاطر حضور یک ساله در ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان جانشین تشکر می‌کنم؛ حقیقتا این یک سال در کنار برادری بزرگوار، دلسوز، عالم، دانا، جدی و توانا، سرلشکر باقری فرصتی ارزشمند برای من بود که مطمئنا در روند مدیریتی و اجرای ماموریت بنده این همکاری یک ساله تاثیر گذار خواهد بود.

وی گفت: تلاش بنده بر این است که به یاری خدا تعامل ارتش با ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) و سایر نیروها آن‌گونه باشد که موجب خرسندی مقام معظم رهبری را برآورده سازد. 
 
در پایان این مراسم، احکام امیر سرلشکر عطاء الله صالحی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش توسط سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا به آنها اعطا شد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار