با استفاده از سامانه پدافند هوایی؛

روسیه 3 پهپاد رژیم صهیونیستی را در سوریه منهدم کرد

روسیه اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی این کشور در سوریه دارای تجهیزات ضد هواپیماهای بدون سرنشین بوده و تا کنون 3 پهپاد رژیم صهیونیستی را در سوریه منهدم کرده است.
کد خبر: ۲۵۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ - 26August 2017
روسیه ۳ پهپاد رژیم صهیونیستی را در سوریه منهدم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، ژنرال «الکساندر نوویکوف» مسئول ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد سامانه دفاعی که روسیه در سوریه ایجاد کرده است، شامل تجهیزات مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین نیز  می‌شود.

ژنرال نوویکوف در حاشیه نمایشگاه فناوری نظامی «ارتش 2017» در مسکو اعلام کرد که روسیه این سامانه دفاعی را برای مقابله با تروریسم ایجاد کرده است. بخشی از نمایشگاه نظامی به بخش جنگ ضد تروریسم در خاک سوریه اختصاص داشت که گزارشی از تعداد پهپادهای ساقط شده تروریست‌ها در سوریه از ماه مارس 2017 تا جولای گذشته ارائه شده بود.

بر اساس این خبر در فهرست هواپیماهایی که به وسیله سامانه دفاعی روسیه منهدم شده است، چندین پهپاد آمریکایی و اسرائیلی نیز به چشم می‌خورد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در تاریخ‌های 9 آوریل، 20 ماه می و 6 جولای پدافند هوایی روسیه موفق شده است با استفاده از موشک هدایت‌شونده سه پهپاد اسرائیلی از نوع «هرون» را منهدم کند.

این پهپاد تولید صنایع هوافضای اسرائیل و یک پهپاد جاسوسی است که قابلیت شناسایی اهداف برای جنگنده‌ها، بالگردهای نظامی و موشک‌ها را دارد.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها