به همت بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم صورت گرفت؛

اردوی فرهنگی تفریحی خانواده شهدای مدافع حرم قم در «رویان» مازندران

اردوی فرهنگی تفریحی خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان قم به همت کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 آموزش و پرورش، در شهر رویان استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ - 26August 2017
اردوی فرهنگی تفریحی خانواده شهدای مدافع حرم قم در «رویان» مازندرانبه گزارش دفاع پرس از قم، کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه 4 قم در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان، اقدام به برپایی اردوی چهار روزه فرهنگی ـ تفریحی شهر «رویان» مازندران کرد.

در این اردو که با حضور 80 نفر از اعضای خانواده‌های شهدای ایرانی و غیر ایرانی مدافع حرم و با اسکان در خیریه امام رضا (ع) در «رویان» صورت گرفت، برنامه‌های معنوی و فرهنگی، مسابقات ویژه کودکان، استفاده از مواهب دریا و ... برگزار شد، همچنین خاطره‌گویی همسر روحانی شهید مفقودالاثر مدافع حرم، «محمدمهدی مالامیری» و تبیین ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار از جمله برنامه‌های اردو بود.

به گفته «محمدعلی رحیمی» مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم، تمامی تدارکات و هماهنگی‌های لازم برای دعوت از خانواده‌ها و اجرای اردو، علاوه بر همکاری‌های معمول از سوی بسیج و سپاه، با مساعدت و همراهی «علی فیض» رئیس آموزش و پرورش ناحیه و دیگر همکاران وی در ناحیه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار