سرهنگ عبدی به دفاع پرس خبر داد؛

شهادت 58 تن از کارکنان نیروی انتظامی در یک سال گذشته

مسئول امور ایثارگران نیروی انتظامی گفت: طی یک سال گذشته، 58 نفر از کارکنان این نیرو در ماموریت‌ها و در جهت تامین امنیت کشورمان به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۲۵۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ - 28August 2017

شهادت 58 تن از کارکنان ناجا در طی یک سال گذشته/ تجلیل از خانواده معزز شهدا در هفته ناجاسرهنگ «یونس عبدی» مسئول امور ایثارگران نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در خصوص برنامه‌های هفته ناجا، اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا در برنامه سالیانه ایثارگران ناجا قرار دارد؛ اما در هفته نیروی انتظامی برنامه ویژه‌ای را در این خصوص مدنظر داریم.

وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته و تاکید فرمانده نیروی انتظامی، در هفته ناجا از خانواده‌های معزز شهدایی که طی یک سال گذشته به شهادت رسیدند، در هر استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه درِ شهادت، در نیروی انتظامی همچنان باز است، گفت: طی یک سال گذشته، 58 تن از کارکنان ناجا جهت تامین امنیت کشورمان به شهادت رسیدند. بیشترین شهدای ناجا نیز متعلق به استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان هستند.

مسئول امور ایثارگران نیروی انتظامی حضور خانواده‌های شهدا در مراسم‌ها و صبحگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی برشمرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها