آیت‌الله رئیسی در دیدار با فرمانده جدید انتظامی خراسان‌ رضوی:

رویکرد نیروی انتظامی باید مبتنی بر پیشگیری باشد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: رویکرد نیروی انتظامی به‌ویژه در مشهد باید مبتنی بر پیشگیری باشد نه برخورد؛ اگر امنیت، سلامت و اموال زائر امام رضا (ع) در این شهر مورد تعرض قرار گیرد با هیچ برخوردی نمی‌توان خسارت آن را جبران کرد.
کد خبر: ۲۵۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ - 27August 2017
رویکرد نیروی انتظامی به‌ویژه در مشهدمقدس باید مبتنی بر پیشگیری باشدبه گزارش دفاع پرس از مشهد مقدس، به‌ نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در دیدار با فرمانده جدید انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: شهر امام رضا (ع) باید نسبت به آسیب‌های اجتماعی بالاترین مصونیت را در کشور داشته باشد.

وی افزود: رویکرد نیروی انتظامی به‌ویژه در مشهد باید مبتنی بر پیشگیری باشد نه برخورد، اگر امنیت، سلامت و اموال زائر امام رضا (ع) در این شهر مورد تعرض قرار گیرد با هیچ برخوردی نمی‌توان خسارت آن را جبران کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: سطح امنیت مشهد باید به گونه‌ای باشد که هیچ فرد و گروهی اجازه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش زائران و مجاوران را نداشته باشد.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: رفاه زائران و مجاوران باید اولویت اصلی ما باشد، یکی از معضلاتی که موجب نارضایتی شده است، ترافیک شدید خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است که بایستی با تدبیر و جدیت نیروی انتظامی و شهرداری حل شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار