امیراسماعیلی در حرم امام خمینی(ره):

هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند درخت تنومند ایران را خشک کند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تاکید کرد: هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران را خشک کند، چرا که سربازان انقلاب اسلامی سربازان امام زمان(عج) هستند.
کد خبر: ۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴ - 29August 2013

هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند درخت تنومند ایران را خشک کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء صبح امروز در مراسم تجدید میثاق فرماندهان این قرارگاه با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی، در حرم امام خمینی(ره) بزرگترین آرمان امام خمینی(ره) را خداباوری دانست و گفت: خداباوری موجب شد که ملت به خود بیاید و خودباوری را در خود تقویت کند.


وی با بیان اینکه خودباوری ملت از این گفته امام که "ما میتوانیم" شروع شد، افزود: در فضای پر آشوب اول انقلاب مطرح کردن ما میتوانیم سخت بود اما امام(ره) این باور را به مردم منتقل کرد. امام(ره) فردی مردمی بود و ملت اهمیت میداد. تاثیر این باور را در سایه عظیم این انقلاب که مرزهای ایدئولوژی انقلاب اسلامی است، مشاهده میکنیم.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء در ادامه تصریح کرد: امروز ما اقتدار را که به وسیله خداباوری و خودباوری که امام(ره) برای ملت به ارمغان آورد و مقام معظم رهبری آن را دنبال کردند شاهد هستیم.


امیراسماعیلی ادامه داد: احیای اسلام، وحدت مسلمانان و نفرت از ظالمان سه عنصری هستند که از هم تکفیکناپذیرند، با این وجود این سه عنصر را در همه کشورهای اسلامی نمیبینیم و تنها در جمهوری اسلامی ایران است که به وضوح عنصر نفرت از ظالمان وجود دارد.


وی تاکید کرد: هیچ تهدید و تحریمی نمیتواند درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران را خشک کند، چرا که سربازان انقلاب اسلامی، سربازان امام زمان(عج) هستند. ما سربازان خلف صالح امام زمان(عج) هستیم و هم آنها که تهدیدمان میکنند و هم آنهایی که اسلام را دوست دارند به داشتن او غبطه میخورند.

نظر شما
پربیننده ها