صبح امروز صورت گرفت؛

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا

امیر سرلشکر موسوی به همراه فرماندهان ارشد نیروهای چهارگانه آجا بر مزار شهدای شاخص کشورمان حضور یافتند و به آنها ادای احترام کردند.
کد خبر: ۲۵۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 27August 2017
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، صبح امروز امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به همراه جمعی از فرماندهان ارتش در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضور یافت و با آرمان‌های امام شهدا تجدید میثاق کرد.
 
بر اساس این گزارش، فرمانده کل ارتش و فرماندهان ارشد نیروهای چهارگانه آجا پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به ساحت مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی بر سر مزار شهید سپهد «صیاد شیرازی»، سرلشکر شهید «ولی‌الله فلاحی»، امیر سرلشکر سلیمی، شهدای پاسدار، بسیجی و مدافعان حرم و همچنین شهدای اصحاب رسانه حضور یافتند و به ساحت مقدس آنها ادای احترام کردند.
 
سرلشکر موسوی با حضور بر سر مزار امیر سرلشکر سلیمی گفت: سرلشکر سلیمی فردی بسیار مؤمن، با تقوا، بزرگ و وارسته بود و بر گردن تک تک ما حق داشت.
 
ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا 
 
فرمانده کل ارتش بر سر مزار شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ امروز دیگر موضوع رنگ و لباس و حتی بحث ملیت هم مطرح نیست، همانطور که امروز می‌بینید در جغرافیای مقاومت هر کسی که مخاطب ندای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت اباعبدالله قرار گرفته است، لباس رزم پوشیده و یا در این مسیر نورانی به شهادت رسیده یا اینکه در آرزوی شهادت و اعتلای دین خدا و دفاع از حرم در برابر اردوگاه باطل گام برمی‌دارد.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی الگوی ولایت‌مداری، اخلاص و شجاعت بود و با شهادتش حجت را بر همه ما تمام کرد. امیدواریم خداوند کمک کند تا ما بتوانیم راه ایشان و دیگر شهدای عزیز را ادامه دهیم. 
 
ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا 
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس همچنین بر سر مزار شهید محسن قطاسلو اولین شهید مدافع حرم از ارتش جمهوری اسلامی حضور یافته و ضمن با ارزش خواندن مدافعان حرم، بر اهمیت کار جبهه مقاومت در برابر تروریست‌های تکفیری تاکید کرد.

شهید قطاسلو  از تکاوران تیپ 65 نوهد بود که در جریان حضور مستشاری در سوریه مورخ  22 فروردین 95  در مقابله با تروریست‌های تکفیری  به شهادت رسید.
 
سرلشکر موسوی همچنین با حضور در مزار شهدای رسانه نیز گفت: سال 84 اتفاق تلخی افتاد که متأسفانه آنطوری که شایسته بود به آن پرداخته نشد. خبرنگاران افسران خط مقدم جنگ نرم با دشمن هستند و ما معتقدیم در جنگ با دشمن اگر نقششان بیشتر از نیروهای مسلح نباشد، قطعا کمتر از آنها نیست. 
 
در پایان این مراسم، سرلشکر موسوی در قطعه شهدای رسانه به نشان احترام به سربازان جنگ نرم، عکس نمادینی را با خبرنگاران حوزه دفاعی امنیتی گرفت. 
 
امیر سرلشکر موسوی روز 30 مرداد امسال با حکم فرمانده معظم کل قوا به عنوان فرمانده کل ارتش منصوب شد.

پیش از وی، امیر سرلشکر صالحی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار