پیام تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به امرای ارتش

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۵۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 27August 2017
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به امرای ارتشبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و رئیس پیشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتصاب امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام‌ حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» به سرلشکر موسوی به این شرح است:

«بسمه تعالی

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  

سلام علیکم؛

ارتقاء درجه سرلشکری و انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشان از توانمندی و تجارب شما در طول سال‌ها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح دارد، صمیمانه تبریک می گویم.

ان‌شاءالله حضور جنابعالی در این مسئولیت خطیر همراه با تجارب ارزشمندتان در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، موجب ارتقای بیش از پیش توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شود.

از خداوند متعال توفیقات روزافزونتان را مسئلت می‌نمایم.»
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم در پیام دیگری انتصاب امیر سرلشکر «عطاءالله صالحی» از سوی مقام معظم رهبری به سمت جانشین ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه به سرلشکر صالحی به این شرح است:

«بسمه تعالی

برادر ارجمند امیر سرلشکر عطاءالله صالحی
جانشین محترم ستاد کل نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت جانشین ستاد کل نیروهای مسلح که نشان از توانمندی و تجارب شما در طول سال‌ها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح دارد، صمیمانه تبریک می گویم.

ان شاءالله حضور جنابعالی در این مسئولیت خطیر همراه با تجارب ارزشمندتان در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، موجب ارتقای بیش از پیش توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شود.

از خداوند متعال توفیقات روزافزونتان را مسئلت می نمایم.»
 
وی در پیام دیگری انتخاب امیر سرتیپ «امیر حاتمی» را به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن پیام‌ حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم به وزیر دفاع به این شرح است:

«بسمه تعالی

برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  

سلام علیکم؛

انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که نشان از توانمندی و تجارب شما در طول سال‌ها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح دارد، صمیمانه تبریک می‌گویم.

ان‌شاءالله حضور جنابعالی در این مسئولیت خطیر همراه با تجارب ارزشمندتان در سال های دفاع مقدس و پس از آن، موجب ارتقای بیش از پیش توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شود.

از خداوند متعال توفیقات روزافزونتان را مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار