سردار رحیمی:

امروز ایران سربلندتر از همیشه ندای توحید دفاع از حق و مقابله با ظلم سر داده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با خانواده جانباز 100 درصد «نورخدا موسوی» و خانواده شهید «فرجی» گفت: به واسطه دلاور مردی شهیدان، امروز ایران اسلامی سربلندتر از همیشه ندای توحیدی دفاع از حق و برخورد و مقابله با ظلم و ستم را به عالم طنین‌انداز کرده است.
کد خبر: ۲۵۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ - 27August 2017
امروز ایران سربلندتر از همیشه ندای توحید دفاع از حق و مقابله با ظلم سر داده است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این دیدار اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز در خط مقدم برخورد با مخلان نظم و امنیت قرار دارد و در این مسیر همواره شهدایی را تقدیم آرمان‌های انقلاب عزیزمان می‌کند.
 
وی با اشاره به بخش‌هایی از خاطرات دلاور مردی‌های شهید «فرجی» و جانباز 100 درصد «نورخدا موسوی» که هر دو در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل شده بودند، افزود: افتخار می‌کنیم که در خدمت شما هستیم و همواره خانواده‌های شهدا و جانبازان را ولی نعمتان خود می‌دانیم.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: عزت و افتخار امروز ما مرهون خون پاک شهیدان و دلاور مردی‌های ایثارگرانی است که با تقدیم هستی خود به ما هستی بخشیدند.
 
سردار رحیمی بیان داشت: به واسطه دلاور مردی شهیدان، امروز ایران اسلامی سربلندتر از همیشه ندای توحیدی دفاع از حق و برخورد و مقابله با ظلم و ستم را به عالم طنین انداز کرده است.
 
وی با تقدیر از صبر و پایمردی همسر جانباز 100 درصدی «نور خدا موسوی»، اظهار داشت: صبر و پایمردی شما ستودنی است و اجر و منزلت شما در نزد خداوند محفوظ است؛ چرا که شما زندگی و جوانی خود را بدون هیچ انتظار و چشمداشتی به پای نگهداری از جانباز عزیزمان گذاشتید.
 
رئیس پلیس فاتب عنوان داشت: امیدواریم رهروان خوب و صدیقی برای شهیدان باشیم و بتوانیم راه و نام و یاد شهیدان را که یاد و نامی الهی است را زنده نگه داریم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار