جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

کمک‌های مرم آذربایجان‌ شرقی در دوران دفاع مقدس 10 برابر سایر استان‌ها بود

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: کمک‌های مالی و مادی مرم آذربایجان‌ شرقی در دوران دفاع مقدس 10 برابر کمک‌های سایر استان‌ها بوده و این نشان از مردمی بودن این خطه است و بیشترین کمک‌ها از سوی بازاریان و اصناف و کسبه صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۵۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ - 27August 2017
به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار «اصغر عباس‌قلی‌زاده» جانشین فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با بسیج اصناف آذربایجان‌ شرقی با نماینده‌ ولی‌فقیه در استان، ضمن تبریک هفته دولت و بسیج اصناف به جهادگران عرصه اقتصاد، اظهار داشت: تلاش‌های شما قابل‌ درک و تقدیر است و پشتیبانی‌‌تان از رزمندگان حق علیه باطل، هم در دوران دفاع مقدس و هم در حمایت از مدافعان حرم، اقدام بزرگی است.

وی افزود: کمک‌های مالی و مادی مرم آذربایجان‌ شرقی در دوران دفاع مقدس 10 برابر کمک‌های سایر استان‌ها بوده و این نشان از مردمی بودن این خطه است و بیشترین کمک‌ها از سوی بازاریان و اصناف و کسبه صورت گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اصنافیان و بازاریان جوّ را برای دشمن نا آرام و فضا را برای نیروهای داخلی آرام می‌سازند، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که «دشمن دوست دارد ما در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی غفلت داشته و وابسته به آنها باشیم»؛ تلاش‌هایی تاکنون انجام شده که خوب است، اما باید این میزان را هم افزایش دهیم.

عباس‌قلی‌زاده بیان داشت: سه مقوله مهم کیفیت، تبلیغات و فرهنگ‌سازی، می‌تواند وابستگی ما را به کشورهای غربی کاهش دهد و وای بر قومی که لباسی بر تن کند که با فرهنگ خودش تطابق نداشته باشد.

وی با اشاره به واردات کالاهای خارجی، اذعان داشت: ما با واردات، بازار خارجی را رونق می‌بخشیم و آنها نیز فعال‌تر شده و به تولیدات خود اضافه می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه عاشور در پایان افزود: باید به فرمان مقام معظم رهبری گوش‌ داده و تولیدات داخلی را رونق ببخشیم ود با تکیه به خود وابستگی را از بین ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار