حرکت کاروان داعشی‌های تسلیم شده به سمت حومه «دیرالزور»

کاروان حامل نیروهای مسلح وابسته به داعش که بر اساس توافق حاصل شده با حزب الله لبنان خود را تسلیم کرده‌اند به همراه خانواده‌هایشان به سمت شهر «البوکمال» حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۲۵۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ - 27August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، اتاق اطلاع‌رسانی اخبار جنگ حزب‌الله لبنان اعلام کرد که کاروان نیروهای وابسته به گروه تروریستی داعش به همراه خانواده‌هایشان به سمت شهر «البوکمال» واقع در حومه «دیر‌الزور» براساس توافقات از‌پیش محقق‌شده حرکت خواهد کرد.

حزب‌الله لبنان همزمان با ارتش این کشور برای مشخص شدن سرنوشت نظامیان ربوده شده لبنانی که در چنگ داعش بوده اند در منطقه القلمون الغربی سوریه آتش بس اعلام کرد.

این آتش بس که همزمان با اعلام آتش بس ارتش لبنان در مرزهای شرقی این کشور با سوریه اعلام شده است در راستای پایان دادن به عملیات نظامی  حزب الله در القلمون الغربی عنوان شده است.

منابع آگاه به المیادین گفته اند که بعد از نزدیک شدن نیروهای مقاومت به عناصر داعش در دامنه بلندی حلیمه قاره،  عناصر مسلح داعش شب گذشته تصمیم گرفتند در برابر نیروهای حزب الله تسلیم شوند.

به این ترتیب عناصر داعش بعد از اینکه خود را به نیروهای مقاومت حزب الله تحویل بدهند به دیر الزور منتقل خواهند شد. این اقدام در چارچوب یک توافق کامل به دست آمده که قرار شده داعش سرنوشت نظامیان لبنانی که در اسارت این گروه بودند را هم برای حزب الله روشن کند.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها