سردار حبیبی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

اتخاذ تصمیمات اساسی در حوزه تجهیزات و پشتیبانی از مرزبانی

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا با اشاره به بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مرزهای استان سیستان و بلوچستان، گفت: طی این سفر تصمیمات اساسی در حوزه تجهیزات و پشتیبانی از نیروهای مرزبانی اتخاذ شد.
کد خبر: ۲۵۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ - 28August 2017
تصمیمات اساسی در حوزه تجهیزات و پشتیبانی برای مرزهای سیستان و بلوچستان
سردار «رهام‌بخش حبیبی» معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند که مرزها ناموس این مملکت هستند و بر حفاظت از مرزها تاکید فرمودند؛ لذا این سخن معظم له مسیر و راه را مشخص کرده است.
 
وی ادامه داد: در تامین امنیت مرزها تمامی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج نقش آفرینی دارند.
 
سردار حبیبی با اشاره به سفر سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از مرزهای این استان خاطرنشان کرد: در این سفر که فرماندهان بسیاری وی را همراهی می‌کردند، تصمیمات بسیار خوب و اساسی در راستای تامین امنیت مرزها اتخاذ شد.

وی افزود: این تصمیمات در حوزه تجهیزات و پشتیبانی از نیروهای مرزبانی بود. همچنین در رابطه با اختیارات و قوانین خلاءهایی وجود داشت که برای رفع این خلاءها راهکارهایی ارائه شد.

معاون مرزبانی ناجا در پایان تصریح کرد: کارکنان این یگان همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، برای دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا می‌کنند تا دشمن به خاک ما ورود پیدا نکند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار