روحانی مجاهد عراقی:

هر شیعه و سنی در عراق، شهید حججی را تحسین کرد/ رژیم صهیونیستی برای کردستان عراق نقشه دارد

حجت‌الاسلام شیخ کاظم اسدی گفت: حضور مبلغان مجاهد در تمامی جبهه‌های نبرد از جمله جبهه تلعفر قابل ملاحظه و توجه است. شهادت شهید محسن حججی و همچنین شهدای دیگر موجب عقب راندن گسترده دشمن و تحقق سریع پیروزی الهی شد.
کد خبر: ۲۵۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ - 28August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت الاسلام شیخ کاظم اسدی از مبلغان مجاهد عراقی در گفت‌وگویی، با اشاره به مشارکت مبلغان و روحانیون در عملیات آزادسازی تلعفر، به بیان تاثیر حضور مبلغان در جبهه های جنگ و تاثیر خون شهدا و شهید حججی در پیروزی های محور مقاومت پرداخت و به توطئه دشمنان ملت عراق علیه این کشور اشاره کرد.

در حال حاضر شرایط در پاکسازی عراق از لوث داعش در چه مرحله ای قرار دارد و روحانیون و مبلغان عراق در جبهه تلعفر چه نقش و تاثیری دارند؟

قطعا دشمن و همچنین حامیانشان در تلعفر به خاطر سرعت پیشروی بسیج مردمی عراق و نیروهای امنیتی غافل گیر شدند و مردم شکر خدا قاطع و مصمم با برنامه ریزی و طرح های دقیق برای پیروزی نهایی آماده هستند.

حضور مبلغان مجاهد در تمامی جبهه های نبرد از جمله جبهه تلعفر قابل ملاحظه و توجه است به گونه ای که روحانیون ما در صفوف مقدم جبهه با دشمنان داعشی مبارزه می کنند .در حال حاضر مساحت باقی مانده در دست داعشی ها تقریبا یک سوم تلعفر هست و به شکل گسترده ای این مناطق در حال کم شدن هست.

خون شهدای مدافع حرم اعم از ایرانی و عراقی و به ویژه شهید حججی چه تاثیری در پیروزی های محور مقاومت دارد؟

هر قطره ای از خون مبارک مجاهدان قهرمان ما درخشنده و تابنده پر برکت برای همه مسلمانان هست و تاثیر شهادت مجاهد مخلص و پاک، محسن حججی، و همچنین شهدای دیگر موجب عقب راندن گسترده دشمن و تحقق سریع پیروزی الهی شده است، شهادت ایشان را شیعه و سنی و مسیحی ها و غیره در عراق تحسین کرده و ستودند.

طرح استقلال کردستان بعد از پیروزی های محور مقاومت در مقابل تروریست های داعش مدتی است مطرح شده به نظر شما رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از حامیان استقلال کردستان چه نقشه ای برای تجزیه عراق دارد؟

عامل اصلی تفکر استقلال کردستان اسراییل و بعضی از کشورهای حامی آن هستند، آنها چند دهه هست که به تحریک کردها برای جدا شدن از عراق می پردازند و بعد از آن برای نابودی عراق مشارکت و تلاش خواهند کرد؛ چراکه صهیونیسم جهانی خود را رهبر جهان می داند.

از این نظر استقلال کردستان موضوع بسیار مهم و خطرناکی است؛ چراکه موجب ویرانی سنگینی در منطقه خواهد شد و اسراییلی ها و برخی کشورهای هم پیمان با اسراییل می خواهند دولت جسوری را برپاکنند که به خوبی آن را تسلیح کرده و شرایط امنیتی در شمال عراق و مناطق اطراف و موازی آن همچون جمهوری اسلامی ایران و مناطق ترکیه و سوریه را برهم زده و این مناطق را نا آرام کنند.

نصیحت ما به کردها این است که با عراقی ها و ایرانی ها وترک ها و سوری ها بر سر این قضیه صحبت کنند تا حقایقی را بفهمند که از آن بی خبرند و بر خطرات آن چیزی که در پی انجامش هستند واقف شوند.
 
منبع: حوزه
نظر شما
پربیننده ها