به‌زودی؛

مستند «دیوان عاشقی» از شبکه سراسری پخش می‌شود

مستند «دیوان عاشقی» که به زندگی شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» از شهرستان قائمشهر می‌پردازد در آینده نزدیک از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 28August 2017
تهیه و تولید مستند « دیوان عاشقی» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، مستند «دیوان عاشقی» که به زندگی فردی و اجتماعی شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» از شهرستان قائمشهر می‌پردازد، به تهیه‌کنندگی «اکبر پیش‌بین»، تدوین و تصویربرداری «بابک مهدیزاده» و پژوهشگری «فاطمه شفیعزاده» تهیه و تولید شد.

بر اساس این گزارش، تصویربرداری این مستند در شهرهای قائمشهر٬ فیروزکوه و آمل انجام شده و مرحله تدوین آن نیز پایان یافته و برای پخش از شبکه‌های سراسری  آماده شده است.

«محمد بلباسی» یکی از شهدای مدافع حرم شهرستان قائمشهر استان مازندران است که در منطقه «خان طومان» سوریه حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری به همراه دیگر همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش نیز هنوز به وطن بازنگشته است‌.

همچنین، سه مستند از شهدای مدافع حرم مازندرانی به نام‌های «زائر شهر غریب» با نگاهی بر زندگی شهید مدافع حرم آملی «هادی جعفری»، مستند «بابا در باران آمد» مربوط به زندگی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان محمودآباد «اسماعیل خان‌زاده» و مستندی با نگاه بر زندگی شهید «رحیم کابلی» ساخته شده که از شبکه‌های سه و یک سیما به روی آنتن رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار