امیر سیاری:

خانواده‌های کارکنان نداجا مراقب جنگ نرم دشمن باشند

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به خانواده‌های کارکنان این نیرو بر لزوم هوشیاری در مقابل جنگ نرم دشمن تاکید کرد و گفت: ایستادگی مردان شما در جنگ سخت بستگی به ایستادگی شما در جنگ نرم دارد.
کد خبر: ۲۵۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ - 28August 2017
خانواده‌های کارکنان نداجا مراقب جنگ نرم دشمن باشندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌ها و خواهران شاغل نداجا گفت: رزمندگان سه شاخصه مهم باید داشته باشند که شامل ایمان، شجاعت و علم است. رزمنده‌ای که فاقد شجاعت باشد، معنا ندارد. رزمنده باید در بدترین شرایط در مقابل دشمن بایستد و اگر ایمان و اعتقاد نداشته باشد، شجاع هم نخواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: اگر علم نباشد نمی‌توان در مقابل دشمن ایستاد؛ ولی اگر علم داشته باشیم اجازه نمی‌دهیم که سلاحمان کند شود و با سلاح به‌روز و مجهز در جبهه‌های مختلف مقابل دشمن می‌ایستیم.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: اگر ناوشکن‌ها به روز نباشند نمی‌توان در یک عرصه بین‌المللی مانند خلیج عدن که 35 کشور جهان در آن حضور دارند در برابر دزدان دریایی ایستاد و خوشبختانه ایران در این منطقه مهم جهان سربلند بوده و دشمن نتوانسته نفوذی داشته باشد.

فرمانده نداجا یادآور شد: عرصه جنگ نرم باید مورد توجه قرار گیرد و اکنون این جنگ در جریان است که مانند جنگ سخت صدا و سلاح نظامی ندارد؛ بلکه هوشیاری می‌خواهد تا بتوانیم در مقابل این جنگ بی صدا ولی خطرناک بایستیم.

دریادار سیاری گفت: هدف دشمن در جنگ نرم تاثیر گذاری بر افکار و اعتقادات است، سربازی که اعتقادی به دین و راهی که قدم در آن گذارده است، نداشته باشد به طور قطع نخواهد جنگید و آن موقع است که دشمن پیروز خواهد شد.

وی بیان کرد: تغییر در سبک زندگی یکی از تبعات این جنگ است، وقتی که سبک زندگی ما استحاله شود، کم کم به سمت ضعف اعتقاد می‌رویم و دچار مشکل خواهیم شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تغییر در لباس پوشیدن، مراسم عزاداری‌ها، ساخت و ساز خانه‌ها و غذا خوردن از اثرات تغییر سبک زندگی است و آموزه‌های قرآنی، توجه و الگو قراردادن سیره ائمه‌اطهار (ع) و حرکت در خط ولایت راه مقابله با آن است.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: آموزه‌های دینی و قرآنی منشأ توجه به دشمن بوده و سیره رفتاری و گفتاری ائمه اطهار باید در دستور کارمان قرار گیرد و اگر در خط ولایت حرکت کنیم مغلوب دشمن نمی‌شویم.

وی گفت: من به شما خانواده‌ها و همسران کارکنان نیروی دریایی ارتش توصیه می‌کنم که مراقب جنگ نرم و فضای زندگی خود باشید چون شما و خانه‌ای که شما اداره می‌کنید تاثیر مستقیم در نیروی دریایی ارتش دارد، شما در پشت جبهه‌اید و بسیار مهم است که بتوانید در خط دین و ولایت حرکت کنید.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار